Cher&Co

ImageImageImage

Najhladnija nedelja u martu preda mnom, termometar na prozoru pokazuje -14. Slušam Radio Nostalgiju i borim se sa najsporijim računarom sve zajedno sa finskim jezikom. Ponekad je dobro biti tvrdoglav. Pred polazak na ovu nemoguću rutu dobila sam savet “Ponesi puno tople odeće. Znaš li gde ideš?” U glasu se osećala zabrinutost. Da sam znala gde bih pala, ja bih sela. Omiljena izreka moje Miročke. Iz trenutne perspektive, okolnosti i lokacije mogu reći da pojma blagog nemamo dok ne iskusimo na sopstvenoj koži. Ali zato znam da sam majstor za ekstremnost, čak i kada je prvi kostolom u životu u pitanju, uradim ga kvalitetno, na pet delova.

Sunny synday, plan da se provede što više vremena na svežem vazduhu, ovde to znači: šetnja, pab, šetnja, pab, šetnja, kuća. Zdalo se društvo da me što bolje spakuje za avanturu, dugačke gaće, njene farke, dovoljno široke da u njih smestim longdžonsonke i gips, džemperi, više komada i isto toliko pomagala za prevoz svrbiguz persone.

Prvo brdo od mogućih sedam, lokalni vic o severnom Rimu, ovog puta ne deluje mi smešno.

“Da aktiviram navigaciju?”

“Jedino ako imaš želju da napipaš led reke Aure.”

Preživela brdo.

Nedeljni izlet neće biti zapamćen po polarnoj svetlosti vidljivoj u celoj zemlji. Ostaće u sećanju zahvaljujući dobrano pijanom slikaru sa rečima da ga neodoljivo podsećam na Cher i listanju celog slikarskog opusa u albumu telefona.

Uverena sam da se dotično mazalo sledećeg jutra ničeg nije sećalo, pogotovo strankinje u čudnom prevoznom sredstvu.

Posted on March 19, 2013, in finske impresije. Bookmark the permalink. 14 Comments.

  1. O, Cher O 🙂 you are LEPA gril. I wish U nice whatrer and good VODKA 🙂 tri_de :)))))))))

  2. kako nazdravljam veceras, jos cu i da se napijem.. Vodka.. moze, cista samo sa limunom i ledom ..Ete me..:)

  3. robin, kada je nazdravljanje u pitanju onda nema problema. Koskenkorva ili kossu, the best vodka na svetu 😉

  4. to sa vodkom, čistom, samo sa limunom i ledom mi se čini kao odlična ideja, i za zagrevanje i za nazdravljanje! 🙂
    p.s. ti kanda stvarno ne umeš polovično (uzgred, ‘kostolom’ me nasmejao, unatoč ozbiljnosti teme :D)… al’ onda će i oporavak biti taki, bogovski! 🙂

  5. Alance, nazdravljacemo jos dugo, unatoc daljini i raspadnutim blog sistemima. Ma kud ozbiljno? Dok su mi sastavljali koleno ispricala ceo Boj na Kosovu, samo da sto pre zavrse 😀 Jos zanimljivije sto cu da pistim na svakoj aerodromskoj kontroli, pa kao zaboravim da pokazem papir da sam “oblozena” titanijumom 😉

  6. Molim te da opišeš neku državu u kojoj nisi bila, verujem da ti dosta par minuta? : )

  7. MG, hahahaha. Ne preteruj, pomislice ljudi da sam sveCki putnik dubokog dzepa 😀
    Daleko od toga, a svet veeeeliki, nisam jos pocela sa kontinentima. Cekam neki lutrijski zgoditak 😀 I period oporavka, pa prolece, jezera, ostrva… 😉

  8. Šta je to, samo šest komada 😀

  9. Pa jes, u pravu si, sitnica, nije cak ni dvocifren broj 😀

  10. ti bar imas prevozno sredstvo, ja sam uvek morala da se lomim sa stakama. brz oporavak! 🙂

  11. Iznajmili prevozno sredstvo iz bolnice, jedina povoljnost loma u Finskoj, mada kad bolje razmislim, kod kuce ne bih ni klizala 🙂 Hvala! 🙂

  12. Kol’ko je to ozbiljno? Mislim, kad se kao računa da si ozdravila?

    • Cekam sredu skidanje kopci i bezobrazno slikanje moje zakrpljene patele. Kazu 6 nedelja gips i godinu dana do potpunog oporavka. Bez ponovnog eksperimentisanja sa opasnim sportovima. Ozbiljno, goste, samo se ja zajebavam, zivot lakse ide tako.

Leave a Reply

