Poverty is not the same everywhere

Samoproklamovani blog izveštač (osakacen trenutno) postavlja pitanje prvo sebi, onda i drugima, da li činjenica da je neko u kolicima ili na štakama daje utisak da nešto nije u redu i sa mozgom?

Trudim se, trudimo se zajedno, severnjaci i moja malenkost, da bez obzira na nemogućnost hodanja provodimo svaki slobodan sekund van kuće. Povoljnosti su dobre pešačke staze, solidno tlo i sposobnost guranja (mene). Ogroman market sa restoranima, kafeterijom, raznim potrošačkim mamiparama, jedna od near by strategija za ubijanje vremena.

Delujem kao magnet, gips nije vidljiv, samo uprčena noga u kolicima i plavuša koja me parkira gde stigne, uglavnom na prometnim mestima. Sreća te znam da upravljam mojim prinudnim vozilom i napravim korekcije u parkiranju na neko, meni zanimljivo područje. Ne obazirem se na poglede, instinktivno pazim da mi neko u gužvi ne smandrlja nogu i produži mi već produženi boravak, ali utisak ne mogu da izbegnem, deca i matorci, uglavnom, radoznalo merkaju. Da li nešto nije u redu sa mojim mozgom? Katri vadi situaciju izjavom “Samo kaži da smo bliznakinje, ti imaš problem sa nogom, a JA sa mozgom.”

Kako i ne bi privlačile pažnju, kolica, štake, korpa i dva trola.

Image

Posted on March 22, 2013, in finske impresije. Bookmark the permalink. 12 Comments.

  1. Aj pa se izvuci iz toga čim prije, što bi reko jadni Tita! 🙂

  2. Fala, Sizife, ko bratu 😉
    Sve je bio samo ne jadan 😀

  3. meni moja mama isto tako jednom, dok sam bila u gipsu rekla da ja nisam invalid u nogu, nego u glavu. bas tako je rekla.

  4. Fjodorova, moja mama jos ne zna za problem sa nogom, za mozak je ubedjena odavno 😉

  5. Moj mozak bi radije ostao u kući na tom severu, biće da je vaš u redu kad špartate po toj hladnoći 🙂

  6. budi sretna, ovde bi te mozda i sutnuli u tu nogu, cisto onako a ne samo gledali. Ja bih odavno popizdela od guzve u takvom stanju. Iizbegavam trzne centre i ljude u potrazi za kupovinom mozga.

  7. MG, da li zbog gipsa ili mozga, kada nije vetrovito mogu ti reci da je veoma prijatno za setnju 🙂

  8. robinka, okacim lepo crvenu zastavicu na mali prst i natpis “Pazi, tuzicu te”, udarac po dzepu je najbolniji.

  9. Bila bi fora da imaš ta kolica sa slike. JBT guseničarke!

  10. Ja ti zelim da se oporavish brzo , a istovremeno se i divim sposobnosti da uprkos svemu uzivash. Svidja mi se ideja sa zastavicom, mada to kod nas ovde ne bi upalilo.
    Uzivaj za mene u hladnom vremenu, ovde u Beogradu trazim toplu cokoladu, gledaju me ko da naruchujem heroin, poprilichno ubedjeni da mi sa glavom zasigurno neshto nije u redu.

    • Oloriel, hvala 🙂 Veciti optimista cuci u meni, ponekad se i digne iz cuceceg stava 😀
      Zivot je dovoljno sam po sebi mizeran, nije potrebno da ga dodatno bijemo u glavu. Mada ponekad sticem blagi utisak da me cinicno pita “Ha! Gde ti je zadnja granica?”
      “Even sky is not the limit! Ha!”
      Ovde je snela koka jaje povod za uzivanje. Eto bas danas party. Izvestaj stize sa sve slikama 😉

Leave a Reply

