Temple of fools

Image

Još jedna duboko ugažena noć za mnom. Blago nama ženama sa hormonskim izgovorima.

Ne priznajem svoje trenutno stanje ni po cenu života. Već sledećeg meseca biću opet u nekom obliku prevoznog sredstva. Back to basic. I još nečemu, ili nekome. Udaranje glavom o zid dok dotični ne popusti. U poslednje vreme popusta sve brže zahvaljujući modernom tipu gradnje.

Bila žurka. Prošla žurka. Jedini zadatak bio je da eskiviram ljudsko ljuljanje izazvano nedovoljnim balansom izmedju hrane i pića. Dva puta izbegla potencijalnu katastrofu. Mogu da zamislim facu hirurga kada bi me video ponovo u pripremnoj sali. “Pa šta, kad mi je dete bilo pijano.”

Opasno. Balansiranje gipsanom nogom kao puškomitraljezom. A organizacija “kod kuce” bila zbog mene, jebem ti ironiju. Dobro da je prošlo bez posledica. Uspela ovako sakata da upriličim prigodnu tortu, koja nije dočekala sledeće jutro. Ni mrvica da lizneš sa tanjira. Duvanje svećica spasila tako što zgrabila već goruću sa svećnjaka i zabola u tortu.

“Bejb, ovo je čudo, Finci nikada ne jedu slatko dok piju.”

Meni glupo da pitam: a kada to ne piju, dok spavaju?

Odgegaću nekako do Limburga. Jedino sto žalim je moja odsutnost na feribotu i svirka Poets of the fall uživo. Pesme Temple of Thought. Nebitno. Pohvataće njih Bili na nekom od sledećih kruzera. Ili u Estoniji. Zašto? Zbog surovog početka koji me podseća na moj. Nekako saosećam s njima. I vodeći vokal nije loš baja.

Poziv za čoporativno putovanje u centar land down under. Springstinov koncert, karte već rezervisane. Još samo ja da se podelim na nekoliko delova i prisustvujem istovremeno na tri različite strane sveta. I gotova stvar.

8 thoughts on “Temple of fools

Leave a Reply

