download me BlackAndWhite

Image

Nisam jedina, znam. Možda je bolje poželeti mašinu za ispravku sopstvenih nedostataka. Ne povrediti nikog, ne izgovoriti misli vodjene impulsivnošću. Ili imati pozitivan procenat razumevanja, u oba pravca.

Upoznala sam V.H. prvog dana boravka u Finskoj, korpulentna ljudina, brbljiv, smešno mešanje finskog, engleskog i srpskog jezika zvučalo je poznato samo meni, mada su se svi smejali. “Jesus, why do you speak english with Tanja? For God’s sake, speak Serbian!” Grmela je Katri.

Ushićen što konačno ima u neposrednoj blizini nekog svog, nekog ko apsolutno razume gorčinu, glupi ponos i istoriju koju nosi u sebi, kompresovao je ceo svoj život u desetak minuta, mahajući rukama pri svakoj izgovorenoj reči.

“Znaš šta sam prvo video kada sam doputovao? More. Kažu oni more, ja ne verujem, pa kakvo more, ovo je bara izmedju dva ostrva!”

Image

Podsetio me svojom životnom pričom na moju, razbacanu svud po Evropi, nesastavljenu nigde..

On se bar oženio Finkinjom (iz ljubavi) i dobio papire, ja dobila samo gips. Jebeš ti takvu sreću, raspored zvezda i usudov šesti dan. Ali, za brzo vadjenje iz depre sledi ona stara “Ko zna zašto je to dobro” i neuništiv duh avanturiste sa nepoznatom adresom boravka.

Ne znam sledeću destinaciju. Izmedju belog i crnog sam, zamućeno, prljavo sivo. Ne skida ni veniš, ni cedj moje pokojne babe.

Previše rizika za jedno samo žensko čeljade. Previše se opustila računajući na večnu zaštitu Jupitera na ramenu. Zavrtela burence fortune i izvukla ćorak.

Ne daju mi da idem, čeka nas bungalov sa saunom na drva i najlepši zalazak sunca otvorenog severnog neba, jezero sa divljim pticama koje nemaju strah od ljudi. Slobodno prilaze samoj kući očekujući nešto hrane. Jedinstvena priroda, poneka polarna rasveta i kruzer do Stokholma.

A onda…kud koji mili moji.

Poput frika pravim foto sešn sa crnim gipsom, proslavljajući poslednje druženje sa dotičnim. Mislim da ću ga počastiti večeras jednim izlaskom, blues&jazz varijantom.

For goodbye.

Posted on April 13, 2013, in finske impresije. Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. tuzna si. Ok, znas da je to za sate kad si sama :), uzivaj u tom divnom zalasku a sutra porani, lepo je i svitanje, pa u novi dan. Nemam zeca u rukavu za bodrenje, al znam da zekana moze da protrci u neko svitanje “ko zna zasto bas tada al mozda bas tako treba” i ne hvataj se puske:)).

    • Drage moje, divne moje… mislim na tebe i na alanu, ali pisaću i njoj posebno. Trenutak je takav da se nalazim na raskrsnici svih mogućih životnih puteva… i nije četvorostrani..ne mogu
      da izbrojim na koliko se puteva račva…

  2. naravno da će biti blues&jazz varijanta kad izgledaš kao holivudska diva… 🙂
    (čak i gospodin na slici mi deluje glumački, pošto me podseća na krupniju verziju Radeta Markovića)
    … i ne brini za Jupitera, izvući će on naposletku keca iz rukava, znam!

    • Stičem blagi utisak…neka budem “seka persa” u najgorem obliku, zvučala sam feminizirano, totalno. Napušteno žensko biće, joj užasa… 🙂

  3. Jutro je pametnije. Nekako su ujutro rješenja jasnija. 🙂
    pozdrav

  4. Nemam pojma šta mi je… ovih dana delim naokolo:

Leave a Reply

