So long, folks

Osećam se glupo, prazno i iznevereno. Isto toliko snosim deo krivice. Arhiva, društvo, sve se raspuklo ko prezrela lubenica ustajalog ukusa.

Nijedan podatak nije bio tačan. Kao i sve u mojoj zemlji završilo se na udaljenim povicima nekih malih ljudi. Čak su i mravi jača zajednica. Prilikom nedavne posete ostrvu srela sam se sa zadivljujućim prizorom. Džinovska vrsta mrava okupirala je mrtvo drvo i oformila dom. Siva boja nekadašnjeg bora dobila je obrise života.

DSC03002

Gostujem na severu još par dana, onda put pod točkove avionske. Čudan osećaj posle višemesečnog odsustvovanja od kuće. Da nije porodice ne bih nazad, sigurno. Uvek postoje veze koje te vuku tamo odakle si potekao.

Ispratila dačmena via land down under. “Ne ide mi se, radije bih s tobom za Srbiju.” Birokratija ne zna za milost. Što se mora, mora se. Ako se nacrtaju neke linije bićemo opet zajedno, ako ne, onda so long, my dear, it was pleasure to meet you in this life.

Zahvaljujući konekcijama obezbedila prevoze, krov nad glavom, manikir i ostale ženske gluposti. I mom best frendu koji se rastrgo od šetkanja po Nišu tražeći dovoljno pristojnih četiri zida za mene.

Severnjaci glumataju vodiče još uvek, duplo manje mesto od mog grada i troduplo više za videti i doživeti…

Слика

Слика

Слика

Слика

Слика

Posted on June 12, 2013, in finske impresije. Bookmark the permalink. 34 Comments.

  1. Ali su ti zato divne slike. I možda sledi neko iznenađenje u budućnosti, nikada ne znaš..

  2. Biće opet, malo iskuliraš s nama u “balkanskom kazanu”, pa onda ponovo u svet. 🙂

    • jes kazan, Sizife 🙂 Gde nam nestade mojblog?

      • Ne znam, Strelke, nisam pametan. Domen ističe dogodine početkom marta. Možda im je puko server… Pisao sam na sve moguće (dve moguće! 🙂 ) adrese, ali mi stiglo da adrese ne postoje. Tačno im je pao sever. E sad, da li se neko zauzima oko dovođenja servera u radno stanje – reci mi da ti kažem.

      • Strašno…ništa od arhive nisam sačuvala.

  3. Paa, zahvaljhujući Doletu The Faci, ja sam postove poskidao preventivno (u sve html formatu). Nažalost, izgleda sa razlogom. Mada, nešto mislim da će da se vrati MB.

    • Kad te zadesi promena nekoliko država, kompjutera i jezika baš u isto vreme kad i rikverc MB, onda nemaš drugu opciju nego da veruješ da će se čudo desiti.

  4. Ali pričalo se o tome, a i ako se i povrati MB, od marta kad ističe domen, neće. Tako da … Više sam ljuta na sebe što sam uspela da se vežem za nešto kao što je blog na tom domenu 🙂
    I uvek kažem da su bitni ljudi, ne domen, sad samo da se kao oni tvoji mravi pokažemo 🙂

  5. Evo sizif je optimista 😀 a i ja sam skinula arhivu..

    • Ne vredi mi da budem ljuta, 6 godina arhive je obiman posao, tako je kako je. Ljudi su meni bitni i to druženje koje smo više puta overili uživo. E samo da iskopam tu fotku sa mravima da je okačim i da se stidimo grupno 😀

    • To što je Sizif optimista molim da se urami i proglasi ugroženom vrstom (mislim na svoj optimizam). Ma, biće ovo dobro, a i ako ne bude, moramo dalje.

      • ima te uramim s posvetom 😀

      • Nadam se da smo se razumeli da je moj optimizam reda veličine statističke greške i da se pojavljuje kao Halejeva kometa; zbog toga kad naletiš na isti, smatraj da si videla ono što nekoliko narednih generacija neće videti. 🙂 No, kao što kažu stari Latini: “Quod rarum carum” (sve što je retko drago je).

      • Nema post scriptum na optimizam, te tu istu Halejevu kometu mož okačiš o klin 😀

    • Ja se ipak još uvek nadam, mislim da će one polugole cice sa naslovnice da daju prilog, zbog reklame, da im ne propadne, greota je, nije za drugo… 😉

  6. Eto, kao sto sam rekla, bar mi je jedared neko javio na vreme da ce mi srushiti kucu, tako da sam ja svoje postove sachuvala, zao mi je sto ti nisi, ali verujem da cesh imati prilike. Deshavalo se ovo i ranije, da po 5-6 dana browser samo vrti u nedogled i ne otvara. kad proradi sad za koji dan, sachuvaj arhivu, bojan je dao super program, mojih 6 godina je stalo u 4 klika i 5 minuta pamcenja i evo sad imam sve 🙂
    Kao sto rekoh, bar smo eto na vreme, sa opravdanom sumnjom,svi ovde pocheli da donosimo nameshtaj, ja sam nashla i josh super komshija i mogu ti reci osecaj je divan, razgovarati sa ljudima, starim i novim.
    Fotografije su divne predivne, cak i mene koja ne volim da putujem, svaki put naterash da maltene krenem da se pakujem.
    I moram da se slozim sa Sizifom, optimiste uramiti definitivno 🙂

    • Mene je zateklo u nevremenu i raskoraku sa svim, pa i sa nogama 🙂 Tako da nije bilo prilike da sačuvam nešto više od ranije poslatih tekstova. Ajoj, slika pun vagon, ova zemlja je fascinantna, u svim godišnjim izdanjima. Sizifa u ram, pod tačkom obavezno 😀

  7. I meni je zao, sve mislim vaskrsnuce MB. Paniku o gubljenju kontakata i pisanija sam osetila prosli put, mada sam bila kratko ali se covek navuce na sve, udje pod kozu. Tada sam svoje prebacila ali i pisanje bez kontakta nije to to. Sreca da je Djole najavio opciju pa se ipak ne tumara po mraku.a pronasla i interesantne ljude za citanje.
    Napustas takvo nebo..ali ok, sve je par sati leta.

    • Samo sam ja bila takve kurate sreće da nisam kući i da menjam sve živo što se da menjati u to vreme. A da napustim moram, još uvek nismo Drug Član EU. I fale mi moji…odužila ga baš.

  8. MB štrajkuje glađu dok se ne vratiš, evo sad sam dobio potvrdu. Od Brene.

  9. Ja sam izgleda najgori streber. Sve postove sam prvo sacuvala u svom kompu, pa tek onda postovala na blogu. A i skinula sam ceo izgled MB-a, po necijim uputstvima, tako da uvek mogu da se podsetim kako je i izgledao. Mada, ja sve mislim da je ovo trenutno, al ja sam veciti optimista 😉

  10. Pa, dobrodošla natrag u brdovitu zemlju Srbiju, okupanu toplim suncem. I nadam se da će ti se dopasti “Kaštel”. Pitak je i lep i slatkast i ima notu ananasa. A ako se MB oporavi, skini ovaj softver i pomoću njega ćeš vrlo lako prebaciti arhivu na svoj komp: http://www.httrack.com/

    • Hvala, krepki, na dobrodošlici i na korisnoj informaciji, još samo da prevalim taj put do Srbije za par dana. Imam domaći zadatak da iskopam negde u Nišu “Kaštel”. Po opisu deluje kao moja omiljena vrsta vina.
      Ako se MB oporavi..

  11. ti samo putujes negde, a ja kako sam retko bila tu nemam pojma gde si to sad – gde si bila i gde se vracas ili odlazis :d))
    pozz gde god od 2m

Leave a Reply

