Žena može biti sve, samo ne pribrana kada se pakuje

Polako ludim dok gazim crveni kofer. Kako da smestim 30 kila u tako malo prostor? A nisam arheolog po profesiji, niti ću biti u ovom životu. Digitalna vaga specijalno kupljena za merenje bagaža smrtni mi neprijatelj. Ni ne gledam šta mi pokazuje, opirem se. Čovekovo prokletstvo je poreklo od krtice. Džaba intelekt. Džaba evolucija i tehnološki napredak.

“Haha, bejbe, kad sledeći put dolaziš ponesi samo ručnu torbu.”

Eto, toliko ostalo iza mene.

Čuvena kosu vodka, koja se prodaje samo u Finskoj (ne znam razlog, znam da je odlična), od početnog litra u staklenoj flaši, spala je na pola litra u plastičnjaku. Štednja na gramaži.

Слика

Mister Cat je saglasan sa mojom konstatacijom. Mada se sinoć družio sa istom, oproštajnom, staklenkom Koskenkorva made in Finland, hik!

Hit večeri “Everybody wants to be a cat”. Meni: mladi krompirići 3 jevreja kilo, sveža mirodjija, haringa (navikla na ukus), puter i salata pripremljena po bakinom receptu. Mesto odigravanja: dvorište (tenda, psi, prolaznici i prijatnih 18 stepeni).

Wish me lucky journey!

Posted on June 16, 2013, in finske impresije. Bookmark the permalink. 18 Comments.

  1. Dobro, Strelke, ima li tu mesa, ili samo haringa?!?!

    Za votku ti hvala u smislu inspiracije. Što da od postova pravim komentare… Živeli! 🙂

  2. …cause only cat knows how to swing…

  3. Ovaj drugi deo prvog pasusa mi je zazvucao na “1999” (Pekic)… “…poreklo od krtice…”, “…dzaba intelekt, dzaba evolucija…” 🙂

  4. Pravo raspolozenje za pakovanje, hajde polako poskoci na crveni kofer, flasu u rucni pa ako zatreba 🙂 kamenje si valjda ponela :).Dodje mi da te cekam na aerodromu :).

    • ijao robinka…mog poskočim jedino po živcima :))) Kamenje sam žmureći zavukla u spoljni džep kofera, ko da prevarim didžitalku… 😀 Može, jedino ako sutra svraćaš do Budimpešte na kafu 😉

  5. Bas sam se neko vece uspavljivala nekom Vodkom, a nije da je volim 😀
    Haringu nisam probala, niti sam ljubitelj ribe, ali bih tu volela da okusim 😀
    Sve u svemu, ne znam kako bih tu prezivela. Ili bih se konacno resila ovog viska kilograma koji vucem godinama 😀

    • Vodku cenim jer nemam posttraumu od nje 😉 Meni se dopalo sve od hrane, ali ja sam već overeni čudak po pitanju hrane, tako da mi nije bio problem, čak dobila dva kila 😉

  6. Srecan ti put, neka bude sa pesmom, sa mackama, sto si me podsetila na iz istog crtanog gde sam vec pomenutu chula, na onu O’mali the alley cat, pa mozesh i to da pevushish.
    Za haringe se slazem sa Sizifom u potpunosti:D

    • E sad zamisli tu istu verziju pesme u pijanom izvodjenju. Ta varijanta odzvanja insajd 🙂 Nemam ni mikromilimetar mesta u koferu, inače bih spakovala teglovanu haringu samo da vas razuverim 😉
      Hvala 🙂

  7. Prekrasan naslov. Srećan put.

  8. Srećan put.

    Misli o tome koliko može biti pribran čo’ek dok gleda ženu kako se pakuje ( a kamoli, ukoliko joj još i pomaže).

Leave a Reply

