Živeli i preživeli

Mali radio na stočiću preko puta peva neke od hitova osamdesetih. Povezan je kablom sa laptopom. Ja povezana sa stolicom i pogledom sa devetog sprata na draga brda koja zaštitnički grle moj grad. Stan nije mali ali dnevna soba ima prioritet nad ostatkom prostora. Spavamo na krevetu za jednu osobu. Poput dece na raspustu kod babe u provinciji.

Konačno je zaspao. Uzbudila ga Srbija. Za ostalo uzbuđavanje pobrinula se moja malenkost. Probala da objavim post nekoliko puta, bojkotovali me svi redom, net, mašina, raspoloženje i raspoloživost. Neće kad ja hoću. Pa dobro. Nekad će morati da hoće.

Možda sada.

Stavljala i neke oblake nad Poljskom, sa ćoškom od krila i zakrilca, nasmejano, brbljivo žensko od godinu dana i puno srce. To ostaje u riznici uspomena.

Krenuli smo od same startne linije, podsećajući se na naše matorce sa dva tanjira, dve kašike i viljuške, jednim stolom i dve stolice. Ima neku duboku vrednost kada postaviš na vagu života. Bez obzira na pre i posle.

U međuvremenu, komšije u liftu daju kratke časove jezika sa sve psovkama.

“Simpatičan ti ovaj olandez.”

“A šta tražite ovde?”

“Ko je koga priveo, ti njega ili on tebe?”

Ma trčimo po celoj Evropi dok se ne umorimo i odemo na Devičanska ostrva da gajimo banane.

Nikad ne znaju kad sam ozbiljna.

Ha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Posted on June 28, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 13 Comments.

  1. I stari blog ti je preživeo kod mene, ako slučajno nije kod tebe.

  2. Ziveli, polaz je odlican mnogo bolji nego drugaciji. A za te banane nemoj da me zaboravis, znas kad je berba svaka ruka dobro dodje:). Uzivam da procitam zivot .

  3. koji vidim više ne radi, e jbg… trebao sam c/p dok je radio… bilo sve do Tutti Suomi

  4. Šta “Olandez”? Naš čovek, odma se vidi…

  5. Samo se vi mazite i pazite i tepajte jedno drugom: “Đorđe!”

  6. Ti si dakle ova http://tanja3.mojblog.rs/ ? 🙂 Ček da te zapratim i ovde 🙂

Leave a Reply

