By my side..

Ne umem da ćutim kada mi je dobro, niti kada mi je loše. Otvorena i direktna, u životu, na blogu, gde god. Ista, bez foliranja, sa svojim sopstvenim slikama, sa svojim sopstvenim iskustvima. Možda ću, nekada, da skupim i objavim neko sranje od beletristike, ili obrišem fajl u trenutku lucidnosti. Ne znam. Živela i živeću za trenutak.

Možda nekom budem dobar primer kako ne bi trebalo činiti u životu. Mada ću uvek biti za tu priču da se veruje samo i isključivo samo proživljenim iskustvima. Budete okruženi ljudima koji nisu u istom vinklu kao Vi, imaju neki privid sigurnosti, privid blaženstva, onda ih trgne rata za kredit ili neka glupost savremenog društva.

Nebitno.

Ako sam samo jednu osobu dotakla mojom pričom, biću zadovoljena.

Uvek se setim filma “Đavolov advokat” i sjajne role Al Paćina, kada na kraju filma kaže “Sujeta, moj omiljen ljudski greh…”

Činite sebe većim, dodajte koji mm na Mont  Everest.

I da, neko odozgore montira sve.

Posted on October 12, 2013, in twilight zone. Bookmark the permalink. 21 Comments.

  1. sto se mene tice, dotaklo me je sve sto pises u toj meri, da mi olakasava miso da nisam jedini neprilagodjeni stvor koji zivi za trenutak i u njemu trazi sve .

  2. wish u were, wish u were… 😀

  3. Mogu da ćutim, mogu da prećutim, ali ne mogu da se menjam da bih bila ono što nisam.
    Ti to što jesi, dobro je.

  4. Kakvo brisanje, kakvi bakrachi, nemoj da te sanjam! 😀
    Jesi inspiracija, i to za veoma dobre stvari.

  5. Ko kroz maglu se sećam da si se jednom folirala na blogu.

    Rate mi ne smominji. Imam trzaje od nji. Od rata mogu da svarim samo KArate.

    P.S. (Za sujetu, odnosno taštinu preporučam “Simbolika u bibliji” Pol Dil)

  6. nijedan trenutak lucidnosti neće dozvoliti da se obrišeš. 😀 tako da slobodno objavljuj, lu(ci)d(n)a jedna!

    • Nemo dvaput da kažeš:)
      Nema cvećke, nema rozle đozle. Možda bude, al ne znam kad. Kod nas na jugu kažu “Došlo vreme da ti ni kožne gaće ne pomažu”.

  7. Da bi počela šutit, zbog riječi moraš gadno najebat. Do tad je krasno, a onda je kasno.

Leave a Reply

