Never say never, čoveče

Sećam se vremena kada su još uvek bili u trendu poljski toaleti. Naše kuće, dvorišta i moje urođene potrebe da spasim svako napušteno mače i štene. Sećam se jednog blesavog mačka koji je hteo da avanturiše u rupi istog toaleta, mog plača i kupanja smrdljivog zamotuljka, samo da prestanem sa vrištanjem. Uznemirih ceo komšiluk. Ludo dete.

Ta (ajd da je nazovem) potreba, nastavila je svoj krstaški rat tokom celog mog bitisanja. Moje, tuđe, komšijsko, ničije, ostavljeno, zaboravljeno, uglavnom sve komplet, upućeno na moju adresu. Ne vredi, zavrti se neki spin u stomaku i zajebem se. “Dokle više ove vreće buva u kući?” Jbg, verovatno dok sam živa.

Onda sam otpratila na večni počinak nekoliko njih i zarekla se da nikada više neću prolaziti kroz pakao rastanka sa dragim bićima. E… draga bića…ljudska, životinjska, nebitno. Ljubav ne zna za kategorizaciju, jezike i prepreke bilo koje vrste.

“Jebo miševe više, nijedan otrov ne pomaže.”

“Pa uzmi mačku, majko. Jednostavan recept za kuću: Mačka insajd, kucov autsajd. I poznato je da mačke upijaju negativnu energiju, trebalo bi jedna da ti prede non stop u krilu.”

Kud joj rekoh…

Jednooka Džeksonka. Belo mače sa manom na jednom oku, odgajeno od strane tetke. Nekom život majka, nekom tetka.

“Pa nije mi se dopala, ali nisam mogla Jelkicu da odbijem.” Aha…jbg again.

Ajd obaveštavaj sestru od preko puta da “Pod obavezno!!! vezuje lovačke kerove jer najmanje što želim je Teksaški masakr u okruženju…pogotovo mom.”

Gledam je danas, odomaćila se rđa, pa skakuće prema Zabranjenom Gradu…”Ne, ćerko, Bruto! Ne mogu više, bre, da vas ispraćam na put dematerijalizacije!”

Onda se setim pevca Sofronija i čuvene replike “Ko me je vukao za jezik…Hvala, gospodžo, ne treba mi topla kutja, sad imam zavoje da me greju cele zime!”

Posted on December 8, 2013, in crtice iz života. Bookmark the permalink. 11 Comments.

  1. jedno doneseno mace me rasurilo kad je prhnulo u vecna lovista. Vise necem nista, kazem.

  2. Uvuku se pd kožu 😦

  3. Nema tu nikada kada bude ikada.

  4. Kuma vodi azil, šta da više pričam.

  5. U zadnje vrijeme razmisljam da udomim neku beznogu, bezrepu ili kakvu slicnu.

Leave a Reply

