Everything that kills me, makes me more alive

Kabul, Leposavić, Venlo, Turku…

Čudna kombinacija geografski bocnutih špenadlica, poslatih u istom danu.

Čudna kombinacija tragova kandži i najnežnijeg milovanja.

“Budi jaka ako se meni nešto desi..” Rodimo se i umremo, konstante koje ne možemo da promenimo. Ali zato sve između ostaje nama.

Meni Atlas najbolji frend, zajedno podmetnemo leđa i hukćemo.

I čekamo.

Umotali smo sivu, turobnu realnost u svetlucavu haljinu čarolije.

I jebemo matematiku, brojimo jedan plus jedan u beskonačno.

17 thoughts on “Everything that kills me, makes me more alive

Leave a Reply

