Go gentle

Ne pitaj me ono na šta nemam odgovor. Svako “zašto” nema svoje “zato”. Mnoga od njih ostanu tako visnuta u vazduhu, ko paučina nehajno otkačena protezanjem u podne.

Smotano klupko mog belog mačeta koje me prati ko kerče, greje se uz kvarcnu dok mi gomila cepanica šalje srednjak fck u iz dvorišta. Poslaću im i ja taj pozdrav, kad-tad. U proleće? U proleće. Makar slala indijanske dimne signale.

Smotalo se klupko u meni, pa bi da se rasplete. Navlačim jaknu, tike, sipam nešto radže u pljosku, proverim pljuge i zapalim na graveyard. Da popričam s matorim. Kad već nema nijedno muško oko mene. Upalim sveće, potegnem iz pljoske, za njega, pa za sebe. I pričamo. Ono što prošli, ono što ostalo neiskazano. Podmećem pod guz neki celofan od uvelog cveća i spustim se u turski sed. Položim dlan na hladan šoder i zamislim. Plačem ko kreten, slinim i trošim papirnate maramice od 8 dindži.

“Call me, I am at graveyard.”

Pričam sa repeat-om, sa Ehom koji se vraća u pravom smeru. Iskreno me zabole za zblanuta lica meštana dok pričam nerazumljivim jezikom sa sluškama u ušima. To je ono što je potrebno za presecanje Gordijevog čvora.

“Gde si bila do sada?”

Tamo gde je najmirnije. Jes nema odgovora, ali je bar opravdan razlog.

Posted on December 27, 2013, in naked soul. Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. za ovo nema komenta. Pricam i ja sa kamenjem, pusim, palim cigare a prestala sam da placem. Budi dobro. ( ne umem da napravim srce al racunaj da sam ).

  2. uh, odličan teskt
    “Jes nema odgovora, ali je bar opravdan razlog.”

  3. Jes da boli uvek i večno, al na svu sreću, s vremenom počne da manje boli- ponekad.

Leave a Reply

