Ready to explode

Koji đuveč od dana, noći, magle smuljane sa sumrakom i udaljenim vidicima koji ti bezobrazno šalju pozdrav, znajući da nemaš gde od svog jebenog osećaja odgovornosti. Pobeći.

“Nije dan za šetnju. Kakvo je vreme u Beču? U Finskoj? Bolje da šetam po sobi. Tetka ne nosi lekove, nosi integralni hleb i karmu jedinog transfera onih pre i posle.”

Ćutim, a da puknem. Ko truli konac. Majko, imaš metastaze svud, dane brojiš, ja sa tobom i sledeća destinacija je prva ludara levo od ćoška.

Sama.

Moj drug šalje enerdži i reči. “Što te nije ubilo, oteralo te na mentalno.”

E baš ti hvala, ko bratu.

Da mi je neko pričao, rekla bih mu..ala laaaaaažešššššššš.

Skupljajući iskustva po svetu, shvatila jedno. Nigde foliranata ko na Balkanu. Seme smo zajebano.

Posted on December 29, 2013, in twilight zone. Bookmark the permalink. 11 Comments.

  1. Čitao sam da nam nalikuju Kmeri, Kambodžanci, možda je to prokletstvo poluostrva, i ostrvo i kopno, ni jedno ni drugo, pak.

  2. jesmo neko cudno, ko kome mi sebi. Za ostalo , kad ti je najteze najblizi zakazu, bar je moje neko iskustvo iz epizode ” eee da mi je neko rekaooo ne bih verovala”. Ajde drzi se, nekako kako umes.

  3. Jedno veliko-grlim za tebe. Žao mi je što ne mogu da kažem, ljubim pa da prođe, jer neće- i posle svega, traži vreme.

  4. Negde sam cuo da pevac u pesmi kaze: “sto te ne ubije to te osakati”, mozda ima malo istine u tome, ja ipak mislim da nas cini i jacim… i ko kako nosi svoje oziljke, sve se gleda, jbg… voleo bih da ti kazem nesto sto ce da pomogne, bojim se da nema reci.

  5. Nemam pojma. Postoje i ti momenti da ti je dosta svega. Previše puta pretvoriš vodu u vino i potreban je, šta ja znam, nekakav predah, nešto.

Leave a Reply

