Fresh baked..do not tumble

Doživeti doček, nazovi Nove Godine, Novih Nadanja (ili starih, samo presvučenih u Novo), Novih Očekivanja (ma stara su, samo ih rifrešujemo), Novih Ljudi (ajd, neko Nov bio bi veoma dobrodošao u ovoj jebenoj Nedođiji gde ni aždahe više ne borave zbog učmalosti), poseban je doživljaj. Rascvetala polja presvučena kineskim vatrometom i dijalekt, tako simpatičan u novogodišnjem ruhu. “Eve ga, begaj!” “Nemo u naš atar, ću ti vrnem odma!” Itd.

Da sastavim u jedan mozaik dočeke poslednjih desetak godina, osim prelaska u Novu nema nijedne dodirne tačke. Pa dobro, ajd sad, možda tako ide redosled u mojim, ličnim “Zvezdanim stazama”.

Nisam bila tužna, čak ni u daunu, nešto je kliknulo na plus i tako se prešlo u Novo Leto bez viška bilo koje vrste dopinga. Ako je poslednje mom preostalom roditelju neka bar bude sa smehom. Neka se krila iza mojih leđa dok je vatromet leteo i pucao oko nas, neka je zvocala i neka je.

Ja sam opremu spremila za neke nove pohode. Volim da organizujem na vreme, da ne bude posle..di su mi sanke?

Vama, dragim virtuelnim prijateljima želim osmeh. Kada je on primaran sve ostalo ide po normalnom redosledu.

Toliko od Ja.

Pretrgoh se. I pečenje bi da zagori jer kuvarica mnogo zbori.

Слика

Posted on January 1, 2014, in crtice iz života. Bookmark the permalink. 17 Comments.

  1. Duguješ mi onu kafu. Bar pre nego upregneš irvase.
    Ljubim te i, neka ti ova donese i dosta lepog.

  2. Vidi se da ti je jedno koleno nasmejanije od drugog…

  3. ljubim te u istoj pozi kao sto sam se i ja slikala i zelim ti ovog, onog od dobrog i uspesnog a ponajvise svega lepog na naj. (ja sam JA, da ne bude ono predstavljanje iz zagonetnih licnosti ) 🙂

  4. 🙂 evo i osmjeha, neka ne manjka
    pozdra

  5. Iskrivljena vizija… može da bidne i televizija i termovizija.

Leave a Reply

