Samo za jednokratnu upotrebu

Sećam se vremena kada mi je bilo malo koliko god dugo spavala. Uvek je nedostajalo tih famoznih “5 minuta”. Odlepljivanje trepavica teško ko skidanje selotejpa sa stakla. Osećala sam se hronikus neispavanus.

Sada bih da spavam, ali je čuvar snova promenio adresu i nikako da ga savatam. Sitna stoka u nedostatku, nema se šta brojati od i do.

Došlo neko vreme kad se izvrneš ko čarapa. Prosto ne prepoznaješ sebe, ponekad ni u ogledalu. Mada kažu da se nisam promenila ni mrvu.

“Dobro, bre, seko, misliš li ti da ostariš nekad?” Moja mlađa rođaka. “Kakvi ste vi, Blagojevići…čudna sorta.”

Vidi okvir, samo su šoferke zatamnjene. To ostaje meni.

Samo na blic, uliću mi neki ljudi u život, komarcoidni, sa željom da zipujem ovoliki gabarit u fleš memoriju “To sam Ja”. Ne može, brale, pa da sam Ajnštajn. Mogu samo da se rastavim, nikako sastavim, ni reči o skraćivanju ogranaka “bilo pa prošlo, al je stalno prisutno”. Ne mogu više da se ponavljam. Ko telefon na preklop, toliko puta otvori i zatvori ima svoj vek.

I ovi što ih znam ko svoj džep, ponavljači aka izgrebana ploča. Iste reči, iste pauze, iste izlizane fore.

Svratila do best frenda. Komentarišemo protekli doček. I želje se skratile sa svim svetlećim elementima. Komplet društvo ko po komandi cirkularno proveli tu noć u pidžamama. Ja sam imala bade mantil pride.

Imami blagi utisak da mi svi dolaze sa kratkim rokom upotrebe. Vrlo kvarljiva roba. I potrošim ih dok kažeš piksla.

Mislim da greše negde u pakovanju. Ostave previše praznog prostora.

Posted on January 5, 2014, in naked soul. Bookmark the permalink. 22 Comments.

  1. Valjda stvar ovog vremena, ovog podneblja i ove prošlosti – budućnost se tu ne računa. I ne broji.

  2. onda se ti menjas, a ostalo ostaju u svojim pakovanjima. Bar tako ja tumacim stanje kod sebe kad zadjem u tesnac poznatih oblika oko sebe.

  3. Odlično. Ovo se pamti. Ne znam je li zbog samog teksta ili zbog “rezonance”.
    Ko telefon na preklop, toliko puta otvori i zatvori ima svoj vek.Imami blagi utisak da mi svi dolaze sa kratkim rokom upotrebe. Vrlo kvarljiva roba. I potrošim ih dok kažeš piksla.
    (…) Mislim da greše negde u pakovanju. Ostave previše praznog prostora.

  4. Kako ne može da se broji budućnost?
    Evo ja izbrojao 6 kom. ispred sebe! 🙂

  5. Dok nisam dobio prvi mobilni, brat je promenio već dva. I on kaže da ovi na rasklapanje nisu nizašta. Mani, more, vanjštinu, iznutra se (ne) menjamo.

    Aj nekk ti je srećna ta bade-mantilisana Nova godina. Ona se, kažu, računa ako ti je bilo lepo. A ne mora svima da nam bude elpo na isti način. Menije bila fejsovana, blogovana, učenička, kontaktirana nekim dragim ženama (tačnije jednom, ali najlepšom… 🙂 )

  6. možda si alegična, ali pošto si Strong, sve ti središ!
    Be happy!!! 🙂

  7. Inače, imam tolikuuu tremu kad pišem kom. tebi, da najbitniju reč pogrešim, nakraju ispadne da sam nepismen namerno. Ih! Obla-diću! 🙂 🙂

    • Ih 🙂 Naš jezik komplikovan da smo svi nenamerno nepismeni 😉 Ja se obradujem svakom komentaru, tvom pogotovo, jer si ti naše blogersko sunašce, bre! 😀

  8. Što te zbediralo? Doček nove godine u pidžamama?

Leave a Reply

