Dobro na repeat

U zavadi sam sa blog sistemima. Još uvek prvo mesto skoro bezrezervnog poverenja imaju olovka i papir. Zbog pola sata prepričavanja nedavnih dogodovština ode mi post. A demencija kuca na vrata. I to ne spoljna.

A svašta smuvala u ovu retko dobru noć. Potencijalnog baju koji pade zarad svog balkanskog sindroma, uz zamalo dobijanje Meri Popins kišobrana po glavi (stanovnika), raščlanjeno nasledstvo bez žrtava, već uz osmeh i kafu u obližnjem kafeu. Mamino otvaranje i naše klinačko grebanje, on za džekit, ja za monitor.

Noge normalne dužine, na njima uspavana mačka, razvučena ko sukana kora za domaću pitu, jastuče airbag i laptop. Ostale rekvizite rasporedila na rukohvat daljinu. Da ne bi bilo nepotrebnog rasipanja pokreta. Kognitivnost prenosim u sledeći dan. Gledam je kako uživa i shvatam da često poželim takav tretman. Ušuškanost u nečijem krilu, osećanje odanosti, poštovanje slobode i približno fifti-fifti šerovanje emocija.

Nešto čuvam za proleće. Bezmetalno koleno, neke daleke reke. Jedno “grrrr” na pomen (šala je u pitanju) ribolovci penzioneri, obećanje da ću dobiti kukuruz u džaku i raspored gde da bacam isti. “To je sportski ribolov!” JelTe. Ja ću sportski da ih posmatram. I da konzumiram svežu ribu.

Pustam i oko da uhvati ideje za uređivanje prostora od 1300 kvadratnih metara. Za sada opstaju dva stabla oraha, kajsija, jabuka, mušmula i šljiva.

Ne planiram, maštam. Planovi uglavnom propadnu, mašta u poslednje vreme ima veće šanse.

Слика

Posted on February 15, 2014, in crtice iz života. Bookmark the permalink. 19 Comments.

  1. kukuruz u džaku, umesto mačke mačke – to je prava postavka! a mačka na krilu. i mašta s krilima…
    sve mi se ovde sviđa, na repeat! 🙂

    • Zaboravila pola dok sam skajpovala s Finlandijom 🙂 Dobro na repeat i ovo pohvatala. Taj kuruz bacaće sami, paz da im žensko ne nahrani ribice 😀 Mačka ko svaka mačka, samo da se uvali vadeći se na maženje 😉

  2. vidim da vidim duple mačke… 😀

  3. Mastaj i mastaj i izmastaj za to divno drvece i neku ljuljasku! 😀
    A evo zalimo se svi da nedostaje Mojblog, pa nek nas sve ovaj izgubljeni post podseti na njega 😀

    • “Rastemo” kroz blog sisteme i vreme provedeno na njima. Ili menjamo, nešto jeste. Nemerljivo drugačije zahvaljujući proživljenom. Tu smo, to je važno 🙂 Ljuljaška? Thanks za još jednu ideju 😉

  4. ne planiram, nikada se nije ostvarilo, makar ono krupno sto je moglo, trebalo… a mastam, sanjam i u snu i na javi… safezone… a sto sam u sellu izvor pio dobru rakiju od musmule… samo jedne godine nazalost 🙂

  5. Ja bih klupu s cvijećem okolo, al ne nekim mirišljavim da mi ne dolaze bumbari.

  6. Da s vremena na vreme ne moram ponešto da potpišem, dragi Bog zna kad bih uzeo olovku u ruke.

    Planiraj, planiraj. Spremaj se za proleće. Kako nas služi vreme, mogli bismo već da odrađujemo generalne probe istog (proleća).

    • Toliko dugo blogujem da znam po komentaru šta je pročitano, šta prihvaćeno, šta ne… a šta previđeno iz posta.

      Ne planiram. Maštam. I pišem u LibreOffice Writer-u… 😛

      • Fale crtice ispred svakog pasusa u mom komentaru. Ponekad, kao recimo sad, ne mogu da dam celoviti komentar, nego idem po stavkama. Po stavkama o kojima imam nešto da kažem. Isti trik koirstim ako je post dugačak. Nekada sam na počtku takvih komentara davao objašnejnje kao ovo što sam sad napiao, ali sam vremenom prestao. Inače: ili čitam ili ne čitam – nema na pola!

        Volim što si posvećena open source-u . 🙂

  7. Optimizam sa FB lagano klizi i na blog. Samo maštam…

  8. ja se vec neko vreme koncentrisem na obrnuto, masta stoj ( to kod mene) , ali basta ti je super. 🙂

Leave a Reply

