Black shade of tale

Opcija koja bi zadovoljila misao kratkog impulsnog trzaja bila je zastati i zapisati, nažvrljati…na zidu, toalet papiru, karminom po ogledalu, visećem delu kuhinje dok se širi miris tek skuvane kafe.

Podesiti pozadinu, muzičku, svetlosnu, prostornu i oslobođenu ljudskog prisustva.

Skrenuti pogled sa zastarelog modela drvenih štaka, upotrebljenih samo jednom, smrvljene i ništavne nad mojom izvojevanom bitkom. Sada se klinci zezaju s njima dok im pretim istim po turu, u šali, naravno.

Razvučena tuđim odlukama na sve četiri strane sveta, tamo gde nisam Ja, već samo statistički podatak, tek za nijansu zanimljivija od ostalih, zbog daleke lokacije prvog sečenja i crnog outfita. Ladna ko špricer, nosim samo tri stvarčice u crno beloj kesi. Po slobodnoj proceni, biće i to višak.

Utisak da je neki reditelj amater okupio naduvane naturščike i u par reči, s govornom manom, podelio role u imitaciji održavanja svih kostiju na mestu gde bi trebalo da stoje po evolucionom zakonu, držao me sve vreme.

„Nema Vas na rasporedu…ima Vas na rasporedu…Ne, on ne radi danas, umro mu tast..žao mi je, dođite u sledećem životu…Potpišite se, tu, tu i tu…Pa jes, tri puta i Budala Budali pomaže…Presvucite se i šetajte u hodniku, kreveta slobodnih..nema..“

Presvlačenje u toaletu koji je poslednji put video sredstvo za čišćenje u prošlom veku ili striptiz u sobi sa tri bakute? Striptiz.

Čudan osećaj smirenosti, spika na skajpu sa severom i simpa nanuška sa odvaljenim ramenom. Zajebano drvo kruška, majke mi.

Umalo izbačena iz pripreme zbog uvreženog mišljenja da je pidžama dozvoljena samo u beloj, plavoj i roze boji. „Šta ćete Vi u civilu ovde?!“ „Ovo je pidžama…“ „Aha..“ Šta fali crnoj? Ionako su me svukli do gaća. Usput ispipali koleno ko da je neko okačio tablu s natpisom „Aj’ sad svi ručice ovde“.

„I?“

„Ma..isto ko mi, u pitanju su samo nijanse..“

Ne seri, sujeto. Nijanse da nema kreveta, nema lekova, nema mesta, nema najprostijih jastuka, nema Ljudi…Bitno je da svi sečete isto.

Dop je bio so high i jebeno dobar, zajedno sa iskeženom facom anesteziomena nad mojom glavom.

„Kakav fleš, jbt!“ Izgovara trenutak pre nego napustila realnost.

Iste večeri otišla.

Juče igrala po kući.

Lupala bubnjeve sa naj maj i smejala se.

Ostavila na stranu sve što me kida kao pripadnika ovih prostora, sve što se moglo i što nije, samo zato što krijemo sopstveni identitet. Samim tim, nema ga. Ne egzistira ovde…biće da je negde gore, jer smo “heavenly people”. Potrudiće se da stupidoidna izreka postane stvarnost…

Enjoy the Silence.

Ja ću raskovana da balansiram dok mogu. I prenosim, krijumčarim reči s jedne na drugu stranu i obrnuto.

Možda se čudo i desi.

Ako smo na rasporedu za Danas.

16 thoughts on “Black shade of tale

  1. Oprostit ćete, kolegice, što ste ono morali čitat. Da, to sam bio ja, zaboravio se izlogirat 😀 Al dobra stvar je što ćeš sad dobit dva lajka! 😀

Leave a Reply

