You make me feel like..

Blagoslov i prokletstvo suženog sveta na inče, monitore i kamere razdvajam po potrebi.

Prepolovim ih pa pomešam, nek se krčkaju zajedno.

Ujedena, obeležena zmijskim, plašim se guštera. Onda spoznam, tek sekund nakon napisanog glagola, da to nije strah. Oprez je bolji opis. Očekivanja svela na minimum, manje troše bateriju, manje vuku loša sećanja iz foldera „to forget“.

„Možete to i sami, kupite sterilnu gazu, široki zavoj i jod.“

Mogu ja sve sama.

Taj podatak me i dovodi do psihodelije željene samoće i zajedništa u isto vreme.

Previđena kratkotrajna oluja nema veze sa mnom.

To samo da protutnjim kroz šljivike i livade, sutra Vam vraćam Sunce.

Posted on March 19, 2014, in twilight zone. Bookmark the permalink. 13 Comments.

  1. Ljudi i jesu s drugim ljudima jer ne mogu sve sami. Eto ti primjera kojim se u posljednje vrijeme nabacuju kao da je božanski mač, al ću ga malo prilagodit da ne bude tak debilan: čovjek nemre sam u stare dane sjedit za stolom i kartat šnaps. A bome, aktualan primjer iz stvarnog života, i gletanje zida je puno zabavnije uz društvo.

  2. Ne daj se, ne damo te, Damo…

  3. aj’ dođem sutra… ja sam meteoropata + radim na solarni pogon 🙂 drž’ se … 😉

  4. Mali prozor, al je zato vidik širok.

Leave a Reply

