I zemlja je (kao) okrugla..

 

Uzimajuci (donekle) u obzir nerazumljivu zanesenost kotrljanjem lopte po veeeelikom zelenom polju I nirvanu, s druge strane gledanu, sa radzom tinejdzerkom i rock baladama… jednom recju, neuporedivo. Uz to, ide kamin sa puckajucim drvcima, udaljeni zvuci autostrade I kloparajuci vozovi… jos uvek dostupni. Ovde.

Trazi frend posao outside. Konsultuje mene. Uf. Prva greska. Aj’ nema veze, pomazem koliko je u mojoj sferi posibiliteta. Sve ono sto vidim, iskreno, ne svidja mi se. Sorry, frendovi blogovski, za povlacenje u mizeriju, ali realnost nam je takva.

Zato sto smo goMna, egoisticna. Cuvamo private, intimu, familiju, genetiku, a usputno, jebemo sve po spisku svima koji se ne slazu sa nama. Moram da priznam, vrlo smo kontradiktoran narod. Pripisite genetici, ona najlakse podnosi….

Elem, sezonski poslovi sirooom Europe. Bogme I sveta.

Savet…obavezni rekviziti za obavljanje dzoba: cizme, zbog paukova, rukavice: zbog trnovitog zbuna, voda: posao je…kako da prevedem ovo..iz-zedjujuci (jebo srpsku tastaturu), kacket: przi Sunce ko u paklu (izravno), suncane naocare: pod obavezno!

Pisala neka chick na svom blogu, bez linkova I ostale pomoci. Jednom recju, jeb’tese. Dala sam Vam osnovu. Sta ‘ocete vise?

Sto me podsetilo na skorasnje mukotrpno kopanje po diskovima operativnih sistema…Kako srbin resava problem…zove kuma, pa komsiju, pa servis, pa jebe mater svima redom, e onda procita uputstvo.

Buraz od tetke se udao u Svedskoj. Ne znam da li da mu cestitam.. ili izjavim saucesce.

Sve ovo nema veze jedno s drugim, a i to me zabole moja vrsnjakinja.

Enjoy the music.

 

 

13 thoughts on “I zemlja je (kao) okrugla..

Leave a Reply

