Magic is fragile, it’ll disappear if you’re too much tied up to reality

Širina prostora blagoslovena obitavanjem na ranču, ponekad ume da ošamari tako jako da ti Monserat Kabalje zapeva uz samo uvo. “Pa šta, ja ne obraćam pažnju” mantra matore, jes, kad ogluviš više ti ništa ne smeta. Da promenim onu čuvenu “blago onom ko rano ogluvi, njemu život u veselju prođe”. No i mi konja za trku imamo, nije Dragana Mirković, ali jeste dovoljno da seljaci i stočari skontaju da nisam povoljan teren za zajebanciju. Čudno…nešto se utišali poslednjih par sati.

Do not fuck around with me, Sir!

Juna di osmog prisustvovala mačjem porođaju. Hvala Guglu, što bi rekla Bokijeva baba, nema šta ne zna, sve je bilo pripremljeno u milisekundi, osim mojih ramena. Uz jedno “sorry” dolazak na svet morao je proteći na mojoj staroj majici i par vreća za smeće. Herkules je prvenac. Kao njega cu ostaviti. Kao. Kao pokloniću ostale. Aha. No way. Svako je blesavo na svoj način i svako ima mesto u ovom haotičnom sistemu. Individue. Mislim da i mrav radnik ima svoje mesto i ime pod ovim suncem. Hijerarhija je ljudska izmišljotina.

Delim komad sira sa Zazom porodiljom i vraćam razgovor od prošle većeri u sećanje. Drago mi je što sam bila inicijator frenetičnog smeha meni drage osobe. Zarad čega? Pa, kada intima zakaže ja lepo pitam čoveka da ga nije, možda, kojim slučajem, zaboravio kod kuće??? Il’ zaboravio da ga stavi na punjač? PodsetiT ga da je vreme za Ekshn? A ne za Zimski San?

“Ludačo! Upiškiću se od smeha!”

A meni se kuka. E jbg.

“Srce, kad se vidimo?”

“Kad se rodiš u sledećem životu kao muško, onda mi se javi.”

Pa da.

A romantična sam. Nije da nisam. Ali trebalo bi to dešifrovati. Samo što se kriptografijom retko ko bavi u poslednje vreme.

“Hodali mi 9 godina, onda pala signatura i ja se probudio sledećeg jutra pored potpuno druge osobe!”

“Ti si mi mrak. Ne napadaš i cool si.”

Jesam. Još više kada iskuliram i odem. Bez “Ostani zbogom”.

Posted on July 5, 2014, in crtice iz života. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Nek je Zazi sretan porod, a oni ini valjda ima još koje mjesto u Hondurasu, samo ako se sredina malo još pomakne. U hdoniku mislim. 🙂
    pozdrav

Leave a Reply

