Kozo jedna kozo, srećna ti Nova Kineska

Zgužvano, bunovno jutro, poluotvorenih očiju baulja do kuhinje žudeći za prvom kafom. Otvara viseći ormarić….baaaam, trassss, caangrrrrr! “Pa ko ostavi ovolike reči zatvorene, sunce mu poljubim?” Gde god se jutro uhvatilo nekog otvaranja bivalo je zatrpano rečima. Sporadičnim, malim, velikim, bitnim i manje bitnim, gomila zbrkana sa tendencijom da je neko uredi i složi po datumima i vrednostima.

“Aaaa, strelka, samo mi se pojavi, dobićeš grdnju za naredna tri života!” Besno, ljutito jutro gunđalo je pokušavajući da povadi suglasnike iz posude za kafu i konačno oseti željenu aromu. Možda malo ublaži posledice ovolikog slovnog nereda.

A lunarna, istočnjačka godina samo što krenula, trebalo bi očistiti sve ormare, ostave, špajzove i ostala skrivena mesta pretrpana pričama bez konca i kraja. Provetriti, napraviti smrtonosnu promaju sa zaštitnim odelom i maskom na licu, da slučajno neka reč ne zaleti, uguši i eto, tek tako, ničim izazvane, koliteralne štete.

Čupava, strelkasta spodoba naslonjena na vrata, nakašljava se da bi oglasila svoje prisustvo i preokrenula vođstvo u svoju korist:

“Dobro ti jutro, Jutro. Hoće li ta kafa više ili da te prevedem u noć…

zajedno sa Gugl translejterom.”

punk goat

Posted on February 19, 2015, in crtice iz života. Bookmark the permalink. 12 Comments.

  1. Svi smo mi svemirske koze!
    Drago mi je da te citam i nadam se da je kafa bila dobra! 🙂

  2. Tanja, tanja, pa što je ovo, ovaj još bolji! Ulaziš u mojih top nekoliko pisaca i šašavaca!

  3. AAA, ovaj post it je takva inekcija pozitive! (sad cu da hodim nasmejan ceo dan) Kod mene jedino sto sam ja zaduzen za pljas, cangrrrrr i traaaaaaaaasss, imam i svedoke, jbg, a svima pricam da je jutro krivo i niko mi ne veruje… 😀 Obozavam da te citam!

Leave a Reply

