Hop, cup, poskocicu, praznike preskocicu

Sasvim odgovarajuci naslov obzirom na nedavna desavanja, tj sevrdanja po okolnim, bratskim nam okruzenjem. ZeMski praznik proveden u visesatnom truckanju po gudurama Be i Ha. Namerno, on purpose, z’inat, sama decenijska bas mi stalo do iznenadnih izliva i potopa ljubaznosti. Istim nagonom do pola ispijeno pivo u pauzi izmedju dve destinacije, dalo je konacni suma sumarum da bi slobodu trebalo braniti svim raspolozivim sredstvima. Ovu moju, zeMsku.

Onda je doslo na red prebrojavanje kucnih mi ljubimaca. Kvantitativno uporedjenje izmedju macaka i miseva po metru kvadratnom dalo je rezultat u vidu omiljene psovke, koriscene samo ispod 42 stepena, geografski receno. I dalje mislim da je cetr’ komada malo na ovoliki prostor.

Da bi dezert bio dezert potrebno je sta? Pa tresnja odozgo. Tresnja aka virus pojavio se kad mu vreme nije, a ni mesto, matora pere i kastanjete domacom sljivkom, zarad dezinfekcije. Suocena sa varijabilom koja je, bar meni, skroz nepoznata, mislim da je u pitanju ~shi cu~ virus. Zasto? Zato sto je nerazumlljiv po svim osnovama, mandarinski dijalekt, garant. Nit’ temperature, o kaslju ni pomena, nos radi…sta ne radi? Kompletan mehanizam!

Objavljen rat, beli lukac, no kissing, macke predu, asimiliraju negativizam, a seljaci me zaobilaze u km krugu.

Pa ovo i nije tako lose…at the end 🙂

Btw, htela sam da se upustim nasiroko u opis svega sto mi ocinji vid, a i ostala cula dozivese, ali evo ga coveculjak, dahce mi za vrat i sisti: Take it easy, amigos.

4 thoughts on “Hop, cup, poskocicu, praznike preskocicu

  1. Onda ta trešnja i nije toliko loša 😀 I ja je kalemim sa šljivom (ove godine za/do sada uspešno odolevam) i belim lukom, još samo da me dotični zaobiđu i sve će da bude ok! “I dalje mislim da je četr’ komada malo na ovoliki prostor”, mačke, psi ili oba?

    1. Dule, drz’ se belog lukca i zaobilazenje je neminovno 😀 Moje macke cetr’ komada, s tim sto je otvorena zivotinjska “narodna kuhinja” te ugostim okolne pse, macke i sporadicno neki leteci objekat tipa vrabac. Matora svako malo podize tonalitet pozivajuci se na osnovno ljudsko pravo ogranicenog prostora (tu i tamo obaljena ograda i prolaz je free kao i hrana :D)

      1. E carica si majke mi! 😀 Mi nasledili stan od bake i deke koji je u sokaku i sa njim 7 mačaka (u ovom trenutku, počeli smo samo sa Marticom) koje hranimo već, ima 9 i više godina unazad, jedno 3 ili 4 generacije… One bleje napolju jer tamo nema nikoga da redovno živi, mada ja idem svaki dan da im donesem fruštuk 😉 A imali smo našeg kućnog mačka Gricka, kod nas u stanu, ali on je preminuo prošlog meseca u 14. godini… 😦

      2. Ohoho, pa i vi ste carevi narodne cetvoronozne kuhinje 😀
        Ovi moji bi poludeli u zatvorenom prostoru. Mada svaki put padam u iskusenje da nekog od njih povedem sa mnom u stan. Ipak ne 🙂 ovo je njihova mala imperija.

Leave a Reply

