Kiss my auspuh

Generalno razočarana zbog raskola između muškog i ženskog roda, do te mere da je prešlo u ravnodušnost. Ok, ipak je to samo moje lično poimanje dugoročnog refleksa izvan okvira čopora. Čitam skoro dva teksta koja su digla dodatnu prašinu na već pomućen vidokrug potencijalnih partnera. Prvi ženski izazvao ovaj drugi, muški. Ispljuvaše nam ljudski rod. Ukratko, zaključak je poražavajući: muški su dno, ženske dno dna. Sve zarad jednog dana u godini. Poludeo narod načisto. Da čita neko od elijena rekao bi “Ovi bi se potamanili međusobno koliko se mrze, kako li se reprodukuju?”.

Koliko smatrala sebe otvorenom i direktnom, toliko mi upadaju suprotnosti u mrežu aure. Rukavičaste osobe, zavijene mumije da ih se ne bi, slučajno, dotaklo u Meko. Jer u Meko najviše boli. Učim da čitam hijeroglife izmeđuredovske, pametna sam ja, naučiću do stodva’espete.

Dežurni taxista voli motore, ima oldtajmer kog su majstori prozvali kršem, iz prostog razloga jer ne umeju da ga poprave. Svaki put kada se vozamo slušam o novoj avanturi matorog dvotočkaša uz prizvuk sete u glasu. Što bi rekao naš narod “hoće i jare i pare”. Bi da ga proda, oženi pod stare dane, kupi neku jeftinu livadu gde će posaditi kamp prikolicu i uživati u blagodetima prirode u malo većoj konzervi sa prozorima. “Samo neka se vodi na moje ime, da imam nešto svoje!” Sa druge strane, poklanja mu svaki slobodan trenutak, opipava puls, glanca i razgovara s njim. Otuđenje ne ide baš tako lako sa metalnim ljubimcima, s ljudima klizi kao podmazano.

Posted on March 23, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. Ne reprodukuju se, ujedaju se, do krvi, pa se onda ljube, strasno, pa gutaju tablete… ja taj deo ne shvatam (u celini), mada mi je jedna klinka posle časa rekla kako sam zatucan, možda onda i bolje… ta livada mi dođe kao utešna nagrada za hijeroglife.

    • U bivsem komsiluku imala sam komsinicu gancicku, jedno veoma simpaticno stvorenje. Razbijala je monotoniju penzonjerskih preteca wall-a raznim dosetkama, upucenih, uglavnom, na racun ljubavnika. Na primer: “Che pijem dva leka ako mi se ne vratis!” jedan mi je od omiljenih koji cesto koristim kao salu 🙂 Ne znam zasto si me asocirao na to, valjda zbog ovih tableta i ljubavnih jada 😀 A hijeroglife citamo i bez utesne nagrade celog zivota. Neke pravo, neke pogresno, bitno da se kotrlja.

Leave a Reply

