escorpión el mes(timično el locuro)

Evo ga osećam a još nema petlju da se skroz zaokrugli. Umota se klupko tačno izmedju širokih rebara (kako li se nekad nosili korseti I u isto vreme disalo?) pa ni gore ni dole. Čudna neka veza prirodnog nam satelita I mene. Dobro, znam da nisam jedina ali bar ovde mogu da kukam do mile volje. Mesec u Njegovom Veličanstvu Škorpiji. Lep osećaj. Prosto mami za korišćenjem ‘ladnog oružja u vidu masakriranja voća, povrća, šušljaka po dvorištu I ostalog bilja zbog kojeg neću imati grižu savesti. No sleep. Vrlo utešno dopiru iz podsvesnog bekgraunda izjave da su svi velikani patili od nesanice.

“Jesi nekad skakala padobranom?”

“Nisam ali imam na TO DO listi.”

Kad već ne mogu da pobedim mesece, škorpije I ostale prirodne nepogode pravim listu šta bih da me učini srećnom u dolazećim danima, godinama ili decenijama. Nikad nije kasno.

1. Savladati barem još jedan strani jezik.

Krenula sa španskim. Soy chica luna neurótica. Zašto španski? Da bih razumela o čemu nariču u onim divnim pesmama koje je Almodovar ucvikovao u filmske trake.

2. Upresti u prste bar dva tri akorda na akustičnoj gitari.

Za dalje ćemo lako. Mada mi nedostaje gitara. Žice imam. ŽICE, ne živce. Da mi tutnu u ruke ko Mići T. u Poltronu. Bolje instrument nego tablete. Brže deluje.

3. Skočiti iz prevoznog letećeg sredstva sa padobranom na ledjima.

Kad se već iz kože ne može. I da overim svoj polazak u padobransku školu još iz tinejdžerskih dana. Ako niste znali tada je to bilo jako IN. Od viška adrenalina glava ne boli.

4. Poslati matoru u banju.

Ovo je trebalo na prvo mesto. Obećala joj lud provod sa drugaricom Micom. Ne znam samo gde da angažujem dva crnca da smanjim populaciju u okolini? Pocrkali bi od muke. Što familija, što meštani, slobodna procena bila bi: od porodičnog stabla ostaše samo listići. Glasački.

5. Prevazići strah od insekata.

Evo juče slikala zanimljivu bubu. Valjda mi je bila skroz miroljubiva bez skakanja, letenja i ostalih vratolomija koje kod njih ne mogu da podnesem. Ovakav sporać daje mi nadu u pomirenje mene i njih.

6. Ako je ikako moguće videti neki ogroman vodopad.

Kad kažem ogroman, mislim na druge kontinente. Ne pravim pitanje koji je. Samo nek je.

Isprazniće se i Mesečeve jasle. Ništa ne traje zauvek. Listu ću najverovatnije proširiti i dopuniti. Toliko toga neistraženog i nenaučenog čuči tamo negde. Jbt, osećam se ko Magelan.

DSC04462

19 thoughts on “escorpión el mes(timično el locuro)

  1. Ja sam pred kraj liste saglasna, 5 i 6. Prva cetri su mi rezervisana za Indiju, licna basta ( ako treba i sa bubama), nesto za dusu i volela bih da prisutvujem lovu na sabljarke. 🙂

Leave a Reply

