Pazi! Gazda ujeda!

Sve dođe i prođe. Panta rei. Mislim da na nekim, manje popularnim jezicima možda i bolje zvuči nego na latinskom. Jebeš modni trend izumrlog jezika.

Kad shvatiš da “mama” ima i ime, da “deda” nije samo tvoj, već ga deliš sa još par žgadijastih stvorenja, sve sa namerom da ti otmu omiljenu igračku, prema tome, hejt je neosporan. Nekako, što više shvataš sve ti poprima obrise koji ti liče na ogromnu puslicu iz goustbastersa. Bi da probaš al’ si se usr’o od same pomisli na približavanje pomenutom objektu.

Dežurna plejlista juče, ljubičasti minion sa viškom kose kontrira kvartetu solo gitarom i solažom za pošiziti. Mogu reći slobodno, bolje zvuči on sam nego četvorka sa gudačkim instrumentima. Uglavnom, interesantan je trogodišnjem uzrastu.

“Zanimljiv?”

“Ne! Intresatan!” Whatever. Smejemo se, frenetično.

U međuvremenu, dok se nazire još jedna selidba u nizu, domaćinski tretiram jednogodišnju mušku patuljastu pudlu. Otišle gazde u Kušadasi da odmore mozak od savremenog sveta. Nikad ne videla manje patnje za “mamom i tatom”. Zihernadla zakopčana za mene. Spavamo, jedemo, blejimo i šetamo zajedno. Stičem blagi utisak da mu neće biti lako vratiti se svakodnevnim “obavezama” nakon godišnjeg odmora roditelja. Prisutan je još jedan “utisak”. Lepše mi s njim nego s potencijalnim udvaračima. Tako da opservacija ponašanja psa ne bi škodila. Jedini razlog je jednostavnost.

Sreća – smeh, tuga – plač, nisam Ok – nisam Ok, volim te – volim te, ne volim te – ne volim te, vodi me napolje – piški mi se i malo bih da se družim sa svojom vrstom. Prosto.

“Pazi, pas ujeda!” dođe mi pre upozorenje na karakter gazde nego na vernog 4-nožnog prijatelja.

Posted on June 23, 2015, in crtice iz života. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Meni bas nekako lakse sa tim latinskim, znam da me niko ne razume, ali mogu da se pravim da me bar slusaju 🙂
    Ja mislim da je tom pudlicu sjajno sa tobom 🙂

  2. “… još par žgadijastih stvorenja…”, sto vise shvatas sve vise kao da neka dzinovska cipela pritiska pa pre nego shvatis, ti si spljosten, ali i ziv i nastavljas tako. Uf, sto ne volim te kucice na baterije, mada ajd jbg ima kum pudlicu i lepa je lici na psa, ali mi je prva asocijacija uvek onaj crtani gde su odvratno nacrtane, ko hijene…

    • Spljošteni a živi sve manje.
      Meni pudle najšašavije kad su “zarasle” i samo dva dugmeta od očiju vire. Ošišane su kao lisice 🙂 Posmatrala ga komšinica i kaže da hoda elegantno, haha, cirkus.

Leave a Reply

