Funky Christmas to you

Dok rolam strelicu na poznatu melodiju mislim na to koliko su retki momenti pisanja u samom wordpressu. Retki su momenti pisanja, uopšte. Sve neki nedovršeni fajlovi sa istoimenim folderima. Krene pa stane. Kad stane ukopa se kao predratno, bandoglavo magare. Nedostaje vreme mojblog-a. Ali da se razumemo, nedostaje taj isključivi period, uhvaćeno vreme raskalašnih prstiju po mahnitim tastaturama. Dugi, kratki, čvornovati, ćevapasti, svakakvi. Naši prsti. Mojblogovski.

Večeras u Nišu promocija romana meni dragog blogera iz tog vremena. Objavljivao je i tada pod punim imenom i prezimenom. Vladislav Radak. Vidim njegovu knjigu sa posvetom. Onako kako su mi dabarče i dare napisali. Specifično i lično. Ostaje mi samo da se saberem sa današnjim bilansom belomantijaških izjava, izveštaja i odredbi kako ostati živ. Dživdžanski živ. I da se skotrljam s brda do centra. Mada, unapred već znam da sam stavila tačku na ovaj dan. Potrošila dovoljan broj ljudi bez kusura, usput častila i sada otvorila kutiju sa šarenim, novogodišnjim đinđuvama da se igram i smeškam na boje i oblike. Da zaposlim ruke, da začaram vidokrug nacrtanim snegom i šljokičastim pahuljama. U vreme maglovitog Niša.

Radakova “Knjiga” namenjena meni sleteće u dlanove u trenutku kada je konstelacija zvezda poređana u proporcionalnu, matematički tačnu zonu. Zna on, matematičar je koliko i bloger.

Njemu želim uspešnu promociju u mom, kapućinasto ušušurenom gradu.

Od srca.

9 thoughts on “Funky Christmas to you

  1. Danas mobu da kažem da sam srećan što sam bio deo MB ekipe. I drago mi je kad čujem nešto lepo o ma kome od nas sa MB-a. Radaku, naravno, od sveg srca želim sve najbolje. Ja neću nikad prestati da žalim za nekim tehničkim stvarima, kao što je, na primer, otvoreni kod. Za ljudima ne vredi žaliti. Jer, oni kojih više nema, neće se vratiti… Upoznajem ovih “post MB-ovskih” meseci, godina bivše MB-blogere. NE znam kako je biti prognanik u pravim smislu te reči (na moju sreću), ali na novi blog-stan se još navikavam…

Leave a Reply

