Kako se zove osvajanje sopstvenog prostora?

Pre 7 ili 8 godina (moja prošlost voli taj razmak i sve se nekako dešavalo baš u tom periodu) dok sam tumarala po gradu, dobila sam neopozivu invitaciju da se odmah stvorim kod best frenda.

“Potrebno mi je nekih 15-tak minuta da dopešačim do tebe. Šta je toliko hitno? Gori negde?”

“Pobeže mi misao! Ti brzo kucaš i trebaš mi odmah, sad, iz momenta!”

Kuku… Nisam ga razumela tada. Kako, bre, da ti pobegne misao? Pa nije to miš u trice ili leptir pa da vuzne pre nego ga i vidiš.

Priču koju je uspeo, ipak, bez mog prisustva, da zabeleži i objavi na tada veoma živom blog sistemu pokidao koliko je dobra, apokaliptična i tako konačna. Kao da je stavio tačku na svoje blogovanje sa njom. Na kraju je tako i bilo.

Elem… prošlo je tih (omiljenih) 7 ili 8 godina i moja malenkost sve više jurca za mislima. Nije da ih nema. Naprotiv. Nagomilane u ćošku izvetrelog mozga čekaju providjenje ili bar okidač koji će ih pokrenuti ka prstima. Setim se euforije frendove i krajevi usana sami razvlače harmoniku do ušiju.

Da…

A htela sam o osvajanju prostora koji je prepušten meni. Sirotan. Sastavljamo se, nas dva sirotana, sa metrima kvadratnim, praznim zidovima i planinama nepotrebnih i potrebnih stvari.

O izboru u životu koji svi imamo. Ispravke, popravke, davanje i deljenje. Tudje ne mogu da ispravim, svoje peglam. Nešto u falte, nešto u ravno a dosta toga uzimam sa elastinom.

Sada idem ispred kuće da napravim Sneška Belića. Malog, simpatičnog, sa šalčetom, šerpom i granama. Onda da fotografišem i pošaljem Andjeli na viber. Obećala sam.

Posted on January 3, 2016, in crtice iz života. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. hrabrost. ludost. nešto između (samo vas dvoje)…
    to je jedan šeret od Sneška, znam, da čovek (žena) poželi da ga poljubi. ko zna u šta bi se mogao pretvoriti.

Leave a Reply

