Nažuljane misli

Toplo popodne poslednje jeseni. Dok sedim s matorom na prepotopskom kauču, carski razvučenim preko pola balkona, pada mi, ne baš genijalna ideja, na pamet. Da kopam po ćaletovim svaštarama. Uvek sam im se divila kako pronadju nemoguća mesta da uguraju komade nameštaja koji ladno spadaju u raritet, zajedno sa sadržajem. Izlazim ogrnuta paučinom i prašinom.

I fiokama.

Paprikarski kraj, jebo kuću ako nema crvene ornamente na fasadi. Matora traži ručno izradjenu iglu za nizanje dotičnog povrća. Uronim u tamne vilajete zaglavljenih uspomena i eto smene svih raspoloženja. Slinim, smejem se i ljutim. Nadjem sve osim te igle. Uredno ispisani podaci o troškovima izgradnje, kaligrafski rukopis mog ćalca, datumi zamene ulja u motoru. U kožnom privesku za ključeve okačeni starinski otvarači za konzerve, nevešta prva slova na komadiću papira iz sveske u kvadratićima sa željom za brzi oporavak baki posle operacije, zavrtnji, šrafovi, ekseri, sve u zasebnim kutijicama. Na dnu jedne od njih pronalazim zippo iz 70-tih. Neverica me tera da ga obrćem, izvlačim umetak sa izgraviranim podacima, guglam nestrpljivo i da, original mi u rukama.

Matora me gleda i tek posle moje frke smilovala se da kaže: “Ujak doneo tati iz Slovenije, 70 i neke, ne sećam se tačno..”.

Zaribao jadan. Jedva ga vratili u život. Ali fercera ko nov. I da ne radi, nosala bih ga sa sobom i povremeno dodirivala. Zbog njihovih otisaka prstiju, zbog ponovnog ujedinjenja prošlog i sadašnjeg.

Grizli Adams:

“Znaš, kada ja više ne mogu, možeš slobodno ti sa nekim drugim, ali samo ako obećaš da ćeš mi se vratiti da te grlim i mazim.”

Idi, bre, u peršun.

Bez sexa mogu, bez ljubavi ne.

Pa kad nema muško na vidiku za voleti, ja volim pogled s mog prozora, lude mačke i još ludju familiju. Volim okrnjeni krov, mesto gde ću posaditi mladare, zemlju u koju ću uroniti manikirane nokte.

Platonski. Dijamantski. Rubinski.

Nateraj ti mene da verujem u trajanje.

Udvoje.

 

Leave a Reply

