Nekonvencionalna interstelarna nebuloza

Goste, da te odmah razočaram. Zvezde nam nisu naklonjene u poslednje vreme. Zašto? Naučile su da lažu, zavlače nas mikrone i još se smeju, onako pakosno. S rukom preko krezubih usana. Pročitam povremeno raspored svemirskog špila, nepoverljivo, kao i sve ostalo u životu. Malo mi je jedan sud, pa zaredjam njih desetak. Uz par promenjenih redosleda u rečenicama, isto seru. Legne mi Sanjino tumačenje iz samo jednog razloga. Tako se lagano poigrava rečima širokog dijapazona da imaš utisak čitanja romana. Pa ko se našao u tome, našao se. Ograda je čelična. Mož’ prozoveš samo penzionere za zakasnele penzije i to ako se dobro prodereš. I ako imaš pare za bacanje pa poželiš lično tumačenje, i tu ima skijaški slajd. Kako? Tako. Ko je danas lud da beleži posebne datume unapred kada ne znamo ni da li ćemo osvanuti sutradan?

Lepo rekoh u naslovu, nebuloza. Evo, na primer ja, prošli avgust, septembar i oktobar, po svetlećim tačkicama na nebu trebalo je da zablistam u svim sferama poznatim običnom čoveku. Ne da sam “zasvetlela” numem ti opričam. Balavila sam u prethodnim postovima na tu temu. Neću opet. Znaš.

Ispada da ova fiktivna zajebancija od prethodnog posta (arhiva mb) donekle je tačna. Zabole ih za nas.

Meni se nameće pitanje kako recimo glasi pojedinačni horoskop za svakog utopljenog putnika na Titaniku? Ili ovi silni leteći padobranci bez opreme što čame na dnu okeana. Zanimljivo bi bilo da im je poslednja stavka u opširnom, na četres strana objašnjenju, neš jebat.

“Znam kada bih živeo hiljadu godina, ceo bi mi život stao u jedan dan.

Ne želim da živim hiljadu godina, hoću sad i hoću sve.”

Mrzi me da kopam po arhivi MB da nadjem tvoj komentar napisan ovim stihovima 😉

6 thoughts on “Nekonvencionalna interstelarna nebuloza

Leave a Reply

