Welcome home, Dorothy Gale

Napipala mir. A dom je mir. Tamo gde mogu da psujem, pijem, plačem i smejem se bez zadrške. Tamo gde su mi dušu odgrizli besni psi i isti je nahranili i vratili u prvobitno stanje. Tamo gde ih nema i ima istovremeno. U svim poznatim i nepoznatim dimenzijama.

Navikla da sam tu svoja.

Da mi pucketaju drva u kaminu i miriše domaće vino.

Da brojim na dohvat ruke zvezde i ostale šarade po svodu.

Da pobegnem od neke nepresušne želje svih da me poseduju odredjenim danima.

Da prave filmove bez mene sa mnom u glavnoj ulozi. Akter bez portfelja. Glumica bez honorara. Statista bez života.

Izvinite, ali vozdra!

Ono što nikada ne bi trebalo, ne bi smelo da dozvolite sebi je da Vas zarad krvne, bivše, sadašnje i kojekakve veze iko svojata. Pitate se i Vi, Vaš je ograničeni vremenski prostor u pitanju. Kome ga dajete, Vaše je pravo. Apsolutno. Zajebite savest. Nije Vam saveznik. Zaverenik je koji glodje dušu i deli je ubogima željnih Vas.

Ovog trenutka postoji jedna, jedina osoba s kojom bih delila parče vazduha koji udišem. Koja me nasmeje, osvetli i razgali. Kojoj dugujem reči zapele u grlu. A kada umuknem tada imam najviše da kažem. Nema veze što je tek treći put.

Ne. Nisam mladja. Samo svetlim ko Las Vegas.

Bez kockanja sa sopstvenim komadom sreće.

8 thoughts on “Welcome home, Dorothy Gale

Leave a Reply

