Play it again, Joe

Izlizane pesme znaju da legnu kada je ispod ruke koža koja prija.

Stapajuća s dlanom.

Ostave trag kao loše ušiven rez.

Kao tekst urezan u pamćenje jer je otpevan ko zna koliko puta.

Tebi, meni, svima

Koji stradaše pod naletom

Moje sirove impulsivnosti.

Kao neko ko ljubomorno čuva novootkriven kontinent patuljastih bića, savršenih plivača po komorama i predkomorama.

Oni maleni, sveznajući i ćutljivi.

Samo u odbljesku oka može se nazreti doza sazrela da eksplodira u Supernovu.

“Sorry seems to be the hardest word to say.”

Izvini.

Evo,

nije teško i ništa ne boli.

Izvini.

Više boli jebeno mesto uboda kanile.

Moja zajebancija sa frendom koji je, sreća u nesreći, baš na tom radnom mestu.

Još jedna magnetna i ponovno druženje sa high dopom.

Što želim da opet,

sama prodjem taj deveti krug Pakla.

I izadjem onako kako samo meni priliči.

Here comes The Winner!

Više bole poslednje reči u hodnicima duše.

Izvini

Zbog toga što sam svoja.

Zbog nekompatibilnosti tvoje samoće i mog potenciranja množine.

Što umem da postavim damu u sebi na pijedestal.

I psujem kao kočijaš.

To samo kada sam revoltirana nepravdom.

(Jer kada me ne osećaš..

smatram se ugroženom vrstom)

Izvini.

Što umem da volim na sebi svojstven način.

Take it or leave it.

Što svoj optimizam ne menjam ni po jednom padežu.

Ne dam ga zlim jezicima.

Sve ono ispred čeka smajli.

Sladolede, letnje haljine, toplotu, sunce.

Nove i stare destinacije

Nove i stare pesme

Nove i stare plejliste

Udružene.

Izvini što ne patim i ne plačem.

Nemam kada

Od razvlačenja niti onog što me čini ženom

Ustvari,

trebalo bi reći ti Hvala

za nedostatak suza i patnje.

Dosta je toga ostalo za sećanje.

 

 

 

 

 

 

Posted on March 18, 2016, in naked soul. Bookmark the permalink. 2 Comments.

Leave a Reply

