Ursa Major i u njemu Merak

Smederevac je čarobna peć. Iznedri iz svoje mračne, vrele utrobe moje uvrnute recepte. Bez zapisa, čitanja, posebnog merenja. Dovoljna je želja koja zatreperi na nepcu. Sa ukusom kupine ili višnje. Slatko i kiselo.

Kao život.

Nepravilno rasporedjeni filovi izmedju vremena i nas.

Sledi dobro poznat scenario: nedostaje neki sastojak. Zato ne gledam kuvare putem medija. Iritiraju potpunim spiskom namirnica. Sve im po spisku.

Navlačim jaknu jer me čeka fina šetnja do prve prodavnice u selu. Ulice su poznate, zveram u nebo. Po zilioniti put pitam se; kako tako lako zaboravimo ono što nas u deliću sekunde vrati na veličinu prostog molekula? Kako?

Dovoljan je samo jedan pogled u svod obasjan lebdećim sijalicama. Evo ga, postavlja zagonetke i tera me da se setim svih znanih sazveždja.

Razaznajem maglinu zakopčanu poput broša na zamišljenom šalu Mlečnog Puta. Dotakla bih je, čini mi se, da se samo propnem na prste. Isto koliko ne mogu da dotaknem neke ljude. Plaši ih moje ludilo.

Fasciniraju me ćutanja. Ne sva. Ona koja razjare zver u meni. Bude me, kasnije, sramota kakav zverinjak čuvam u ormaru umesto kostura.

Ali, jbg.

Fascinantno je kada se shvati da postoji alternativa za sve, osim za ono čiji ste Život Vi inicirali. Da je alternativa lična borba protiv demona, učmalosti i radikalnih zahvata. Dostupna svakom. Negde na kraju tunela u kome je crko osigurač. Ipak je iza svakog kraja početak.

Čudna smo mi sorta.

Odoh da se čudim i uživam u milovanju slatko kiselog i usana.

Poljupcu kome se rado vraćam.

I on meni.

SONY DSC

SONY DSC

Posted on March 27, 2016, in crtice iz života. Bookmark the permalink. 13 Comments.

  1. Plaši ih moje ludilo.

  2. …a chichen ne nosi jaja (u prevodu nema ih), samo koke, dobre koke 😉

  3. ummm primamljivo napisano

  4. Voleo bih da sam ja ovo napisao, ali šta da se radi, niko nije savršen ;). Kako god, šaljem jedan ubav zagrljajčić.

Leave a Reply

