Alone (without u)

Cherry cigarilos

I

Prijatno slepilo

Prošarano

Udaljenim svetlima autoputa.

Aprilska toplota

Miluje smrznutu istinu.

Skliznutu tu

Na mom licu.

Parira bezobzirno

Prvoj borbenoj liniji

Unutar pobesnelog flesha.

Kao da se sav bol

Slio u polipe, ciste, fibrome…

Nimalo romantično.

(But, that’s the truth)

Pobesnela Ja.

Obznanila ultimatum.

Ovim mojim

Prodornim

Zelenim pogledom

Bez teksta.

Jer,

Postoje tekstovi

Nenapisani

Neizrečeni

Herkulovski 

Da postide Kongresnu Biblioteku

Vašingtonsku.

Dala sebi za pravo

Da izaberem oružje

U ovoj neravnopravnoj borbi.

Bandoglavost.

Da želim do ludila

Da ne posustajem

U odbijanju sopstvenih poraza.

Ja sam Kamen.

I Treći Svetski Rat.

U svakom ljudskom biću.

Ja sam slana voda nasušna

I tvoj dužnik.

Tamo 

Gde se

Alfa zagrlila

Sa Omegom.

belief-is-blindness

 

 

Posted on April 4, 2016, in naked soul. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Postoje tekstovi

    Nenapisani

    Neizrečeni

    Herkulovski

    A postoje, bogme, i napisani! Dokaz IZNAD.

Leave a Reply

