Poslednji maraton(ac)

U jednom od retkih bazanja po gradu kupila sam dva lista papira. Većih. Bez predstave šta će sleteti na njih i oživeti.

U istoj ulici, pedesetak metara dalje našla perle u raznim bojama. I perje. Sa delimičnom idejom šta dalje s tim djindjuvama.

Dan je bio sparan, mokar i težak. Idealan za gubljenje pojma sa vremenom i ostalim raspadajućim elementima. Zavedem sebe marginalnim stvarima i raskinem trajnu vezu sa smislom. Privremeno.

U istom ritmu nastavljam da dolazim i odlazim, stalno gubeći po neki detalj sa spiska. Jednom mi se desilo da izgubim sebe. Ostavila dupe u gradu a glavu dovukla na ranč. Raštimovana, skupljam se na starom putu, izlokanom od velikih kamiona. Biraju truckanje, izbegavaju plaćanje putarine.

Cirka dve godine čitam tri različite knjige. “The discovery of heaven” mi je omiljena. Namerno odugovlačim poznati epilog. Čitalački mazohista pamti broj stranice na kojoj ponovo počinje stand by. Upadale su i druge u tu čudnu igru “sećaš li se gde si stala, ko je koga zavarao, da li su se osvetili na kraju”. Skupljaće prašinu dok ih ne poklonim nekom sa manje likova u glavi. Ali rajska knjiga ostaje pobednik. U nju zavučena pozivnica za svadbu u Sarandi. Na koju nisam otišla. Gde je trebalo da kumujem sve sa ateističkim stavom. Zbog familije koja je odlučila da menja agregatno stanje duše baš u to vreme. I posveta.. “Dear Miss T, when you discover it (heaven) let me in onto it!” U potpisu R.

Moj ćošak raja dovoljno je lucidan i bez beskućnika u kartonskoj kutiji.

 

 

Posted on June 3, 2016, in crtice iz života. Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. Dupe si tog dana ostavila u pabu, posle piva sa mnom. Al nek je hamer pretekao. Nemoj me ispravljas, meni je papir samo ono za pisanje i brisanje. Moze i dupeta.

    • Tjut, ženo.. polazim s ranča a nema sisodrža nigde! Gravitacija protivu strelke scena prva!

      • otegni taj put. epizoda dvanaesta, scena osma. a treba da ih bude 33. nista me ne pitaj, kasnim sa svi zivim, evo dala sam mladje dete na usvajanje, starije kleci i moli da ga ne prodam u belo roblje.

      • Dokle si stigla? Ja pijem kafu u stanu, pa idem po dete. Daj mi to mladje da usvojim 😛

      • scena sesnaesta. drkam se sa receptima i kandidatima, ove danasnje zene nista ne umeju da kuvaju, hoce cura da kupi gotov tartar sos. ej! tartar sos.. mladje zbrinuto kod babe, starije jurca po naselju. aummmm…

      • Mozda podrkala pojmove i otisla u Tatariju, a oni zajebani za sosove i ostale kamuflaze.

Leave a Reply

