Misija: Undercover (my ass)

Možda mi je neko, nekada, pomenuo nebulozu o misiji skrivanja na sopstvenom imanju. Možda sam ga eliminisala, nahranila mačke žilavim mesom, poslala u delovima na Antarktik ili, jednostavno, oterala u tri lepe. Ne sećam se. Moram da priznam da veoma prija zaboravnost što se tiče nepoželjnih životnih situacija.

U svojim nastavcima “Da l’ sam pošla il’ sam došla” treniram neprimećen ulazak. Prvo u sokak, kapiju sam namazala slojem masnoće da ne škripi, dok su vrata kuće egzaltacija špijunaže, kompletno sa životinjama koje obaveste i susedno selo da sam stigla. Slabo mi ide od ruke dresura.

Ako sam u svom dosadašnjem bitisanju bila žestoki protivnik nečega, onda je to bilo guranje nosa u tudje stvari. Kafenisanje po komšiluku, razmena recepata, “pričuvaj mi dete, psa, difenbahiju” fore, ogovaranje muževa, svekrvi i ostalih krvnih neprijatelja… Sve to, kod mene zauzimalo je visoko prvo mesto na crnoj listi.

Zgode, to jest, nezgode poslednjih godina rezultirale su mojim, pa skoro redovnim boravkom na ranču. Samim tim postala neizostavna tema “flajka piva ispred prodavnice” družine i njihovih.. lepših polovina. Dobro, ima i simpatičnih, da ne preterujem.

Ali, familija me urniše kao loš antibiotik na svaka tri sata. Onaj kineski od kog piškiš golden brown whiskey. Obilaze sa najboljom namerom proveravajući kako sam, koja podrazumeva pozajmicu alata, kafe, kosilice i tome slično. Tu obrišem onu zaboravnost s početka. Slonovski pamtim.

Ova nedelja je turbulentna ko let preko Bermudskih Ostrva. Jedva čekam sledeći ponedeljak i povratak u duboku ilegalu. Do blog okupljanja. Uživala u izostanku poseta i pomislila da su me pustili na miru.

Nisu.

Počela berba paprika iz plastenika i malina.

Dobila kesu sveže ubranih i pitanje: “Kad se vraćaš?”

 

 

Posted on June 14, 2016, in crtice iz života. Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Jedan moj rođak, kad izađe iz kuće i sretne komšiju, koji ga pita: Gde si pošao? – istog trena s evraća ukuću… 😀

  2. Pa, kad si planirala da se vratis? Hi hi hi

Leave a Reply

