Obratnica trećeg kamena od Sunca

Šta sve stane u 365 dana?

Ne bi verovao šta prosečan ljudski organizam strpa u toliko dana i noći.

Da možeš izračunati čega ima isto koliko i tebe nema, ne bi verovao.

Tu je prva godina faksa, dovedena do kraja. I prva godina srednje.. tvoj je, ne ljuti se.

I matora je, ubrzo, za tobom. Mada ti to već znaš. Verujem da te smara isto koliko je i ovde.

Jbg, bruder, takva karma.

Neko te, još uvek, voli istim intenzitetom. Ozbiljno ti kažem, ne smej se.

Nekog, još uvek, bole zajedničke slike, uspomene, sitnice. Vidi ga, ne veruje.

Samo da te obavestim, život nije prestao s tobom. Nastavio je, gazi, klizi ili preskače, zavisno od situacije.

Drugarima si bolan primerak da i vaša generacija boluje od neizlečive bolesti, smrti. Dodju, popiju, pojedu, puste koju suzu i odu. Malo toga kažu, znaš. Zagrcnu se na pola čaše. flaše.

Meni fališ, da budem sebična. Za ono što si obećao, pa otišao. Za komšiluk kom se jebe za mene i misle da sada, kada tebe nema, mogu da mi se penju na glavu.

Znaš me, zajebali su se.

Moji otrovi deluju sa produženim dejstvom.

Izvini što ne slušam rock trenutno. Ti si oličenje bluesa. Sa svim manama i vrlinama, nedosanjanim snovima, kišovitim smenama i bušnim cipelama.

Znam, znam… isto kao i svi ostali. Iluzija o popularnosti izbledi kod Svetog Petra. Pita te samo koliko si dobrog udenuo u svoje vreme. And that’s it.

Sutra kačimo zadnji dan pred post. I tebi godinu. Ko li nam kroji te običaje, sunce mu kalaisano poljubim? I ko da se maklja sa ribom i posnim paprikama? Prase je prase. A mi blesavi. Bili i ostali.

Meni bitnije ono što ti sad napisala.

I ono što ti kažem onako usput.

Bez da iko čuje.

Da je život na dugme napred i nazad bilo bi idealno.

Al’ nije.

Budi dobro gde god da si.

Voli te sestra.

Now and forever.

 

Posted on August 12, 2016, in crtice iz života. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Majku mu, ne znam kako se na ovom jeziku piše SUZA

  2. Ova iznad uze mi reč pa da ne bih otišla bez glasa, da se vratim na ovo:
    “Iluzija o popularnosti izbledi kod Svetog Petra. Pita te samo koliko si dobrog udenuo u svoje vreme.”
    Bre, rasturiš me povremeno…
    Veliki zagrljaj i za tebe i za Skitaricu.

Leave a Reply

