Pirova Svetkovina

Prostrla je ova kotlina iskre na tamnom svodu.

Svetlucav stolnjak preko okrugle Zemlje.

Umirila vozove, autoput i vetar.

Uspavala ljude i životinje.

Pustila me da pirujem s tobom ove noći.

Darovala nesebično sve ono što nam je otela tridesetprvog avgusta prošle godine.

Postavila sam večeru.

Od svega po nešto, da mezimo kao nekad.

Kupila pivo.

Pustila plejlistu koju ti voliš.

Osim jedne koju, verujem, nisi ni čuo.

Tako je simbolična, moj brate.

Samo naslovom.

Znaš šta mi rekli u sudu? Da dodjem posle 19.09. i proverim pravosnažnost presude.

Na Tvoj rodjendan.

Napiću se i dunuću nepismenom panduru u facu kad prodjem detektor za metal.

Možda zametnem dildo u tašni,

brdo kondoma,

bombona,

da im obojim dosadan dan.

…šta reći. Znaš da ti je sestra bila rebel.

Zbog svega.

Pogotovo normi.

Balkana.

Dogmi.

Patrijarhata.

Edipovog S…

U medjuvremenu,

Čekala te da mi se pridružiš u Poni Ekspresu,

da jezdimo kojekuda.

A svako od nas,

razapet na sopstvenom krstu

vrišti,

bez glasa

i moći,

da promeni tok usuda.

Onda ti usud promeni agregatno stanje.

Smesti te u zagušene uzdahe,

obrisane suze,

vraćene knedle u grlu,

u hemiju

kojom nas nateraju na usiljene osmehe.

Albinoni, Bijelo Dugme, Rolling Stones.

Sartrova kolekcija i vreme ukradeno dok si u školi.

Mnogo toga

Prećutanog i izgovorenog,

Istovremeno.

Znali smo.

Oboje.

Majkom, postavljenom kao znak jednakosti,

Medju nas Dvoje,

Da nas jedino

Smrt spaja.

Kao što si znao

Da se neću zadržati ovde.

Bez tebe

nije to To.

Klackalica žuta

Nema druga na kraj puta.

I možda

opkolim Svet

ovim što imam.

Samo što, ovog puta,

nosim Tebe,

da vidiš mojim očima,

čuješ moje Srce,

osetiš kroz moje Dlanove,

hodaš mojim Koracima.

Jer,

Na svakom kraju,

Pirova pobeda

ujeda.

 

2 thoughts on “Pirova Svetkovina

Leave a Reply

