Visible Eclipse

“Ne bih da ti remetim koncepciju, ali mislim da si premašila svoj limit.”

Iz, do tada, pognutog stava, nesvesna pulsirajućeg bola u kičmi, vratu, rukama, trepavicama, izvila sam svoje telo do stava tek upaljene sveće.

“Ti to nešto na moj račun?” Sevnuo je smrtonosni zrak iz očiju u istom trenutku kada i izgovorene reči. Dart Vajder bije varjačom gde sekira neće. Fotošopiraću mu je u fluorescentno zelenu čim se dohvatim kompjutera umesto kašike.

Mada, varjača deluje daleko erotičnije od klikanja plastičnim mišem.

Pogledao me je sa dubokim saosećanjem. Prenebregnuo moj, ničim izazvan, revolt u svakom smislu i klimnuo glavom udesno podižiću rame istovremeno. Ubi me telesnom gestikulacijom bez da izgovori “A”.

A ne.

Ne lomim se ja “in public”. Pa nek je i best friend forever. To čudo osmo nije dostupno ikom osim četiri nema zida.

“Dobro. Hoćeš sutra da ti donesem diklofenak retard ili ibuprofen?”

“Retard sam i bez naznake. Ne, hvala.”

“Smrt u diskoteci? Ne, hvala? Bože, ne ličiš na sebe.”

“Naprotiv. Ovo sam ja u sirovom stanju. Nit pečena, nit barena. Sirova do koske!”

Lunarna eklipsa samo što nije. Zajedno sa retrogradnim Merkurom i sjebanom Venerom.

Ako bi neka planeta trebalo da ima poštedu u svakom obliku onda je to ona koja veliča pozitivnu emociju najčistijeg oblika. Da joj Mesec dodje kao ulični okrugli fenjer dok pleše sa svojim voljenim i deli neodoljiv osmeh, iako je nikom drugom upućen osim Njemu.

Samo zrači.

I voli.

moon-ring

Posted on September 15, 2016, in twilight zone. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

