Slide on lamela

Pišti mi nervni ventil.

Ko mi kriv kada mi je noga predugo na kočnici.

“Pusti kvačilo! Odlepi se od kočnice!”

Vozačke sveznalice. Jok, piči po gasu pa gde se zaustaviš. Ispred Hiltona nećeš sigurno, pre će biti neki jarak ili svinjac ako imaš sreće. Da je meko i manje škodljivo po limariju. Prljavština se opere. Spoljna.

Na razmetljivce ne pištim, šištim ko zvečarka. Ili Popokatepetl u najboljim danima. Jebo ježa u ledja svedok erupcije. Čak i znanje ako je loše interpretirano ima kontraefekat. Za minorno materijalno neću ni reč da potrošim. Moja počivša porodica mi je dovoljan dokaz uzaludne štednje i još uzaludnijeg trošenja. Pa mi bude svega preko glave. Obični smo ljudi. Ali je daleko lakše kada nas ima više. Ovako samotno, moram da budem istovremeno diplomata, sudija, porota i dželat. I da nastavim da živim sa tom činjenicom. Da je svaka odluka, reč, akt, moje delo.

Poželim da stisnem naglo tu famoznu kočnicu i ostanem bez teksta, bukvalno. Da neko bude ta “kočnica” i zaustavi me.

U pokretu, pogledu.

A ja se, kao, dobrovoljno predam.

I stanem.

 

 

Posted on September 26, 2016, in crtice iz života. Bookmark the permalink. 6 Comments.

  1. Ti jebeni histerici i vrištavci stvarno umeju čoveku da zagorčaju dan. Međutim, kad bi neki strpljivi muškarac, koji odiše samopouzdanjem, sedeo pored tebe u suvozačevom sedištu, svojim muževnim baritonom staloženo ti izdavao vozačke direktive i povremeno te usmeravao spuštajući svoju šaku na tvoju ruku na volanu, to bi bila druga stvar…Pretpostavljam da bi kao opčinjena sledila njegova uputstva. Svi bismo. 🙂

  2. Prljavština se opere. Spoljna.

    Zbilja.

  3. Jel, čija si ti, mala?

    “Ovako samotno, moram da budem istovremeno diplomata, sudija, porota i dželat. I da nastavim da živim sa tom činjenicom. Da je svaka odluka, reč, akt, moje delo.”

    Ista sam ti 😀

Leave a Reply

