Northern Sky

Mojblog arhiva 15.02.2013.

Dodje tako neko vreme, kada sve prestane da postoji. Ostane samo beli, mali tepih i brdo LP ploča rasutih po njemu. Gramofon je, otprilike, mojih godina, Aristone 5777, u odličnom stanju, aktiviran prilikom posete mojih dragih severnjaka. The golden country collection, Buck Owens, Billie Jo Spears, Johnny Cash, Those were the hits of 1960, The Shadows, Cliff Richard, Ricky Valance i posebna ploča, dobijena na poklon od bake The Greatest hits of Waylon Jennings. 

“Znaš, bio sam postidjen time što slušam kantri muziku kao tinejdžer.”

Ne razumem zašto. Vraćam film iz svog tinejdž doba i nemam osećaj postidjenosti apsolutno ni zbog čega. Doba kada se osećaš kao odmetnik od sopstvenog stada, porodice, biti drugačiji, ili stopljen sa masom. 

“Svi moji drugovi iz razreda želeli su da saznaju za koji klub navijam, mene to nije interesovalo. Kuća u kojoj sam odrastao bila je stecište ljubitelja kantri muzike i životinja. Cela farma i još nekolicina ljudi pride.”

Nije Orvel bio glup. Kad vam kažem.

Gazim asfalt na četiri točka. Uživam u organizovanom saobraćaju. Uživam u vožnji. U malim sporednim putevima, okruženim kanalima i pticama. U automatskom menjaču. A oni u depresiji, recesiji, nedostatku volje, želje, sunca i ostalih pratećih organa. Ne valja ti to, moj priko. 

“Fuck, voziš kao da si odrasla na ovim putevima.”

Znam…Dodji malo do juga da vidiš kako se vozi.

“Da li veruješ da je čovek kročio na Mesec?”

Moje skromno mišljenje je da me zabole za Mesec i ostale rotirajuće kuglice u ovom zatamljenom akvarijumu. Al ajd’, ubedi me deset posto. Večeras me očekuje “Apolo 13” on the screen, sa željom da procenat verovanja skoči na bar 15 posto.

I put.

Severniji.

Nisam ljubitelj niskih temperatura. Da li da aktiviram termo bag u ponedeljak?

Mislim da..oh yes.

Mojblog arhiva 15.02.2013.

 

Posted on February 25, 2017, in beleške iz Holandije. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Respect za vreme koje je prestalo da postoji i za generaciju LP ploča i gramofonskih igli.
    Pozdrav!

    • Prosto je neverovatan osećaj celog koncepta oko slušanja gramofonskih ploča. Omot, pažljivo izvlačenje držeći je prstima kao ajncer, dodir igle i vinila.. da, respect.
      Pozdrav, P.

Leave a Reply

