VBA kad ti kažem ja

THE VERSATILE BLOGGER AWARD

Ili što bi naš narod rekao “šio mi ga Djura”.

Ja sam wordpressovski izrod, očigledno. Vučem jake posledice mojblogovskog sistema, ko komunjara kad krene na višepartijsko glasanje. Shodno tome i ovakav odgovor u vidu nekakvog posta.

Vesna, hvala tebi što veruješ u čuda. A to je danas retkost. Ni pre deset godina nisam bila pobornik blogovskih igrica, a danas pogotovo. Buaahahahaha. Šamara život ko hobotnica, ne znaš s koje strane blokadu d’udaraš, aj’ još i da se poigramo.

Nacrtala Andja srce na komadu papira nevešto isečenom. Obojila. Čekala mamu i tatu da im uruči, svečano. Ali je trodnevno odsustvovanje od kuće pomelo u nekom trenutku želje za širokim osmehom, pa se sunce pretvorilo u kišu. Tako to ide kod dece. Nema sivo, nema magla, ima crno, ima belo, en de.

Ja sam zaostala tu negde na istom uzrastu. ‘Oće, neće, Može, ne može. Ima, nema. Prosto, bre. Nemam tri života za nerešenu enigmatiku. I nazovi spisateljstvo. Sporadičnu ljubav, selektivno prijateljstvo. Zajebi. Skener za ličnu upotrebu nisam školuvala, tako da ko šta ima da mi kaže neka bekne direktno, ili ućuti. Pošteno ko kantar kod fejvorit bakute na pijaci.

“Ako mi kupiš sladoled, kupiću ti, znaš šta?! Haljinu! I vodim te na more!” (Andja, nadomak 5 leta)

Posted on April 2, 2017, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. Jel, čija si ti, mala?

    O’ma’ da si pročitala Miku Antića, je’š čula 😀
    I da naučiš da se sigraš.
    Lakše se diše.

  2. Jel, čija si ti, mala?

    Ja obožavam sage o Anđi 😀
    A tebe obaška ❤

Leave a Reply

