White flags

Danas je na repertoaru Dido. Čaša crnog vina i malo sete u vidu začina. Poseta pijaci i usputno stajalište od nekoliko minuta uz upaljene sveće. Gore i dole. 

Na ruci opekotina opominje da promenim abažur na lampi ili promenim celu lampu, za kaznu. Da je šutnem ovako futurističku u kontejner i nabavim starinsku, sve sa gondolom iz Trsta.

Slabo se spava ovih dana. Pritisli neki nepotrebni ljudi, dogadjaji, ulice i ulazi. Nalego Uran ko da mu orbita zavisi od toga. Nebeski karambol u “po pivo i čips”. Za toliko se ima. Nekako mi bolje zvuči nego kamara metuzalema sa torbom na kolicima koje preskačem.

Mišljenje iz posta od pre dve godine je nepromenjeno. Ustoličeno. Strpaj u korpu par zalogaja, flajku vina i pravac prva livada. Po mogućstvu sa što manjim brojem ljudi po metru kvadratnom.

Slavimo budjenje prirode.

Take my hand and show me where we’re going

Lie down next to me,

look into my eyes and tell me,

oh tell me what you’re seeing

Posted on April 14, 2017, in crtice iz života. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

