Postulat vaskrslog Formiona

moon and island 1

 E moja budalo. Moja konjino. 

Taj januar bio mi jaguar i ostale domaće životinje. Pa sednem, tupim mozak i prizivam duhove, a oni svi bledunjavi i slabotelesni. Nikakva pomoć od njih. Oteram ih u tri lepa kovčega, upalim svetlo i otvorim pivo.

Opet neki brojevi vode kolo. Okrenem Albinonija da im pomrsim konce i nateram da sednu i smire se, bar jednom. Ništa. Djuskaju i uz adagio. Dižem ruke, noge su već na plafonu, kosa mi visi u dnk spiralama.

E moj Balance sa apostrofom. Moj skote dvostrani.

Sanjaju me prijatelji, šalju uznemirujuće poruke, brinu za mene. Ej, dobro sam! Vrtim zupčanike unazad, brekću gume, cvile navoji, razapinjem Isusa na vremenskom krstu, svud bih ga razvukla, navukla na zemlju ko kondom, davala ko vakcinu beseže, odmah čim se rode, dok još ne znaju gde su došli, a bolje da nisu.

E moj Canceru podmukli. Moj Brute.

Izvukla sam kraće drvce. Zavarala me gruba koža i napukle zanoktice, crne i bolne. Zajebaće me samilost kad tad. Pukla praćka i ode sve u Honduras. Kažu sad će sezona tamo. Taman. Tajming mi je uvek bio jača strana.  

Vaskrsla arhiva MB 27.09.2012.

Posted on April 24, 2017, in arhiva MB, twilight zone. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Uh… dobro je da je iz arhive. Vaskrsla arhiva,.. Živa bila.

Leave a Reply

