Ironija u obliku kruga

Izgleda da je Maj ustoličio svoju mrgodnu ćud. Ostario Maj.

Stalno mu nešto fali. I njemu dosadila Srbija ovakva kakva je. Pusti kišu, pusti sunce, iznervira vetar, izludi gromove i munje.

Sve pošandrcalo.

Sve mu je malo.

Sastavi nebo, zemlju, vodu do te mere da svi insekti štrajkuju pred mojim vratima.

A tako smo se nekad voleli.

Ne, ne. 

Ne insekti i ja, Maj i ja. Došlo je do neke teške zablude u toj ljubavi.

Ili su gmižući objekti religiozno opčinjeni tim mesecom.

Ave, Maje.

Eliminišem i ne žalim zbog fleka.

Opet sam prozvana. Po ko zna koji put. I svaki put kada dodjem na izvor nekako iniciram pogrešne zaključke. Nema tu mesta za filozofiranje, prikane. Za premišljanje, premeravanje, vaganje. Nego se skupi ekipa, kinta, piće, gitare i podesi navigacija na jug.

Nisu mi potrebni mesindžeri, vajberi, vocapovi i pogled uprt u pet inča. To je nužda komunikaciona bez koje se može.

((Piiiip) vas grad, svi trgovi i parkovi, zajedno sa vojskom istovetnih likova, tikova, uniforma, tako je lako izgubiti se(be) i nikom ne odgovarati zbog toga))

Ne sećam se kada sam to, u nekom pijanom trenutku, potpisala bilo koju vrstu vlasništva nada mnom.

Biće da nisam. 

Da ljudi jednostavno to očekuju.

Bespravno podignut gradjevinski objekat oko moje aure.

Što me u milisekundi vrati na njih..

Sećam ih se, kristalno jasno, sa pričama kada nisu imali brata i mene. Skoro da čujem očev glas kako je govorio meni nerodjenoj “Ti si tatina ljubimica”, a ne tako davno pre toga šaputao majci “Ta šta će nam deca, vidiš kako nam je lepo ovako”. Onda se desio brat, pa ja. Toliko.

Eh.

Sada ga razumem.

Ispred mene veliki papir i flomasteri. Donela Andja po list iz sveske da crtamo. Ja crtam neku princezu (normalno), a ona tenk (uzročno posledično nakon druženja sa starijim bratom). Totalno se pogubimo kada žvrljamo. Tek posle pola sata shvatam da je njen papir skoro sav crn a ona pospana.

“Je li, švrćo, šta crtaš?”

“Noć!”

andjadarkerka

 

4 thoughts on “Ironija u obliku kruga

Leave a Reply

