Babe, if I could roll the world

 

(U totalnoj suprotnosti sa trenutnim vremenskim uslovima, sa željom da sačuvam sećanje na vratolomno putovanje i mesta koja su se povezala u finu konturu od-do: Helmond, Venlo, Dizeldorf, Beograd, Podgorica,Budva, za, samo, 36 sati.)

Arhiva MB 01.02.2011. 

Voz za Venlo

Nikada čovek neće spojiti racio i emocije. Ja pogotovo. S moje leve strane sedi crnkinja sa dredovima i piše nešto. S desne strane promiče Holandija. Kolena mi žulja torba veća od mene.

Čeka me noć u Dizeldorfu. E ‘vake budale svet nije video. Niti će videti! Radovane.

Moje inner postavlja visinske zadatke koje ni Sergej Bubka ne može preskočiti.

 

Taxi u Dizeldorfu

Are u come from a land down under? Kako se kaže čovek iz Gane? Ganac.. Ganci? Lopovka na glavi tamnoputog taksiste oladi me u trenutku, medjutim, fin neki čova. Lepo se ispričasmo tokom polusatne vožnje do aerodroma. Džentlmen ili sažaljenje kada je video stenu u mojim rukama? Dobih, uglavnom, kolica sa sve prtljagom da se vozikam po aerodromu.

 

Aerodrom, same city

I kafeterija. Kafa!!! Non smoking area? Ma, nije važno, kel’er, daj kafu! Simpa indijac Herr Rupantan donosi espreso u najvećoj šolji koja postoji u šanku. Olovku i notes ne ispuštam. Pored mene kolica sa torbom koja kipi na sve strane, jakna, trenerka, šal, rukavice, džemper. Opalili grejanje na šesticu.

 

Same place – net place

Fin neki narod, lepo se setio da postavi pultove sa računarima zaštopovanim za postolje i obrćuće, visoke stolice. Fino i košta, 10 minuta jedan evrić. Blebećem sa familijom i prijateljima, samo da ne zaspim.

Oko trojke nervozno škripe nepodmazani točkovi na kolicima čistača. Pale se monitori sa polascima letova.

Negde pred jutro, utrnula i sa selotejpom na kapcima, sedim preko puta fck jat šaltera i posmatram ljude oko sebe. Pored mene smestila se mala porodica, papa belac, maman azijatkinja i nus proizvod od pola metra muškog roda mešanoga. Pojeli su uredno svoje sendviče bez ikakvih emocija.

Pažnju mi skreće žena srednjih godina, kao zalutala iz doba hipi pokreta, ekstremno kratke kose i bosa, čizme je okačila o rame. Posle par krugova pretrčanih zaustavlja se u jednom uglu, namešta jaknu na pod i seda prekrštenih nogu. Cvaj policaj prilaze i najnežnijim tonom mole da se udalji sa aerodroma. Na šta ona urla i mahnito landara rukama po vazduhu. I? Odoše cvaj policaj a ona osta’ da mota duvan na podnim pločicama.

“Blago onom ko rano poludi”

U tom trenutku miris sveže oljuštene mandarine zagolicao je moj nos takvom silinom da mi je došlo da istu otmem tati belcu.

Pista

Sedim izmedju dva grmalja i tonem u san dok se točkovi aviona “skidaju” sa zemlje. Ko jebe pojas, pomislih u sebi… Ova dvojica dodju mi k’o er begovi.

Posted on August 3, 2017, in arhiva MB, beleške iz Holandije, crtice iz života. Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. Lep je to let između racia i emocije.
    Pozdrav ptico! 🙂

  2. S tobom je zanimljivo putovati 😊

  3. Lako je tebi avionom od tačke A do tačke B. Čik stigni iz Duvaništa do sela…

Leave a Reply

