Deficit

 

Danima se roje misli moje. Onda se pitam da li će WP opet bojkotovati moje žvrljotine. I da li ću se sabrati ovih par minuta da otkucam ono što želim.

Par dana kako se mota po glavi nedostajanje. Da je samo glava dobro bi bilo. Nedostaju i ruci neki bliski prsti. Neke reči fale. Obično na kraju rečenice, da zaokruže misao. Mada se zna i bez zaokruženja. I ne družim se sa onima koji ne umeju da završe rečenicu umesto mene, glasno ili u sebi, svejedno je, znamo.

Olmeca i limun, moždani udar i karta za raj. Selo i običaji, ja bez običaja. Kako da udovoljim majci?

“Trebalo bi da se okreči dok je tata u bolnici.”

Trebalo bi da neko ko upravlja ovim marionetama malo uspori nad mojim koncima.

 

Posted on September 7, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 18 Comments.

  1. A ako takvoga nema, ipak ćeš morati sama. Krečenje može i kasnije.

  2. Neko je pomrsio moje konce…

  3. Jedno po jedno. Polako. Sve ćeš da stigneš.

  4. jednom sam za utehu dobila crtez na kome ide grupa ljudi i nosi na ledjima svako svoj krst. Sa vremenom se kod svih, sem jednog, skracivao a kod tog je bio sve duzi, da ga je jedva nosio. Kada su dosli do provalije je samo on mogao da spusti svoj i predje na drugu stranu. Jbg, kazes e gde ces vise, treba maser za kicmu. A za nastavljanje recenica i misli, negde sam shvatila da ti sa krstacom pognuti pod teretom lako hvataju titraje u etru.

  5. Odrediš šta ti je prioritetnije, ili nekom drugom možda ovaj put? I tako bih rekla da si većinu godine sama svoj gazda?

  6. Ume da dosadi. Pa me uhvati bes, nekad rezignacija… a najčešće bih dovršav’o rečenice. Barem sopstvene, al’ mi ne daju ni da počnem, a kamoli…

  7. Uspori malo sudbino sestro, idi na neko drugo mesto. – tako bar kaže Džej 🙂

Leave a Reply

